Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبانه‌روز گذشته در شهرستان زهک واقع در شمال سیستان و بلوچستان ۳۳ میلیمتر باران بارید که معادل پنج برابر تمام بارش‌های فصل تابستان این شهر در ۲۷ سال اخیر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، در شبانه‌روز گذشته در شهرستان زهک واقع در منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان 33 میلیمتر باران بارید که معادل پنج برابر تمام بارش‌های فصل تابستان این شهر در 27 سال اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان: طرح‌های مطالعاتی استفاده از آب‌های سطحی باید تدوین شودپروژه‌های نیمه‌تمام آبی سیستان تکمیل می‌شودآخرین وضعیت بارش‌ها در سیستان و بلوچستان| تداوم بارش‌های "مونسونی"/ رکورد 40 ساله بارش روزانه ‌شکسته شد/ 3 نفر جان باختند

بارش روز گذشته زهک بی‌سابقه‌ترین بارندگی این شهر در 27 سال اخیر نیز محسوب می‌شود؛ در واقع دیروز رکورد 27 ساله بیشترین بارش روزانه این شهر که قبلا با میزان 30.5 میلیمتر در دی ماه سال 1383 به ثبت رسیده بود، شکسته شد.

زهک یکی از کم‌بارش ترین شهرهای سیستان و بلوچستان است که میانگین بارش سالانه آن حدود 50 میلیمتر است.

انتهای پیام/391/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سال اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد خانچی در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵ دقیقه شبکه خوزستان افزود: با توجه به پیش بینی هوشناسی باران در استان اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش‌ها در شهرستان اندیمشک بوده است،   افزود: تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی این بارش‌ها دریافت نشده است.

وی ادامه داد: همچنین تردد در مسیر‌های استان در حال انجام می‌باشد و تمامی محور‌های استان باز می‌باشد.

 

دیگر خبرها

  • جمع آوری تمام آب‌های سطحی در دزفول طی سه ساعت
  • بارندگی در خوزستان از ۱۱۰ میلی‌متر گذشت/ کدام شهر رکورددار شد؟
  • دزفول رکوردار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • خشکسالی یزد با بارندگی‌های اخیر برطرف نمی‌شود
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • استان مرکزی چه بهره‌ای از بارش‌های بهاره برد؟
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال