Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا را به عموم ملت شریف ایران تبریک گفت و از ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران ورزش کشتی فرنگی صمیمانه تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی، ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا، تصریح کرد: این درخشش ارزشمند نشان از استعداد، همت والا و آینده روشن نوجوانان کشورمان در این رشته ورزشی دارد که امیدوارم با برنامه ریزهای درست و تلاش بیشتر مربیان توانمند، شاهد تداوم موفقیت آنان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام دکتر رئیسی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمانی امید آفرین تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا بار دیگر توانمندی های نوجوانان ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و مایه مسرت و خوشحالی مردم و جامعه ورزش کشور شد.
این درخشش ارزشمند نشان از استعداد، همت والا و آینده روشن نوجوانان کشورمان در این رشته ورزشی دارد که امیدوارم با برنامه ریزهای درست و تلاش بیشتر مربیان توانمند، شاهد تداوم موفقیت آنان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.
اینجانب با تبریک این پیروزی به ملت بزرگ ایران، از زحمات دست اندرکاران و مربیان تیم ملی کشتی فرنگی و بخصوص کشتی گیران عزیز صمیمانه قدردانی می کنم.
سیدابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایتالیا ایران تیم ملی کشتی فرنگی کشتی کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان نوجوانان کشورمان مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل