Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد همدان شد و با حضور در شهرستان درگزین از مرکز جامع سلامت روستایی درجزین و پروژه در حال احداث ساختمان جدید مرکز جامع سلامت روستای درجزین بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، بهرام عین‌ اللهی وزیر بهداشت صبح پنج‌شنبه ۶ مردادماه در جریان سفر ریاست جمهور و هیأت دولت با هدف بررسی شرایط حوزه سلامت و تقویت عملکرد حوزه بهداشت و درمان در خدمت‌رسانی به مردم و برنامه‌ریزی بهتر در جهت اقدامات آتی این حوزه به استان همدان سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بررسی شرایط خدمت رسانی این مرکز و ارزیابی تجهیزات و دپوی دارویی، از ساختمان فعلی مجموعه نیز بازدید کرد.

محمد مهدی مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این بازدید سایت دارویی "نماد" را به عنوان مرجع اطلاعات دارویی استان همدان به وزیر بهداشت معرفی کرد.

عبادی، معاون پرستاری وزیر بهداشت و نماینده تام الاختیار وی در این سفر، از روز گذشته در میز ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی همدان مستقر و پاسخگوی مراجعات مردمی بوده است.

وی همچنین پیش از حضور وزیر بهداشت در استان همدان، ظرفیتها و پتانسیل این استان را در حوزه سلامت مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است؛ پاسخگویی و ارائه خدمت به مردم در میز ارتباطات مردمی دولت تا امروز ۶ مردادماه تا ساعت ۱۸ در ساختمان اصلی ستاد دانشگاه ادامه دارد.

هم‌چنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بهشت منظریه شهرستان قروه درگزین در استان همدان به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

وی در این آیین به جایگاه والای شهیدان در حفظ نظام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران اشاره و عنوان کرد: امید است حضور ما در این استان به حفظ دستاوردهای نظام و ارائه خدمات بهتر حوزه سلامت به هم وطنان منجر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي سفر رئیسی به همدان وزیر بهداشت استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات

  حبیب غزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چاه زرد زاهدان گفت: مراکز خدمات جامع سلامت روستایی بعنوان خط مقدم ارائه خدمات سلامت هستند، باید با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی همکاران بهداشتی کیفیت ارائه خدمات سلامت به مراجعین را ارتقاء دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان استقرار نظام ارجاع الکترونیک مبتنی بر سطح بندی خدمات و پرونده الکترونیک سلامت را از مهمترین برنامه های راهبردی نظام سلامت کشور عنوان کرد و افزود: اجرای دقیق و اصلاح نظام ارجاع الکترونیک به گونه ای که پزشکان سطح یک از اقدامات سطح 2 و 3 مطلع گردند ضروریست.

 

 وی در حاشیه این بازدیدگفت: در حال حاضر تمامی مناطق روستایی  و عشایری که تحت پوشش بیمه سلامت روستایی هستند، درصورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی می توانند با مراجعه به پزشک خانواده مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری روستایی و اخذ کد ارجاع و دریافت نوبت بدون معطلی در بیمارستانهای دانشگاه پذیرش و خدمات تخصصی و فوق تخصصی را با کمترین هزینه دریافت نمایند.

وی ادامه داد: 20 تا 30 درصد نوبت های کلینیک های تخصصی بیمارستانهای دانشگاه به صورت روزانه به مراجعینی که از طریق نظام ارجاع مراجعه می کنند تخصیص می یابد، لذا از تمامی روستائیان عزیز تقاضا داریم که قبل از مراجعه به مراکز تخصصی نسبت به دریافت کد ارجاع و نوبت از پزشک خانواده خود اقدام نمایند.

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به همراه معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت زاهدان  از مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد زاهدان بازدید کردند.

 مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد در فاصله 60 کیلومتری زاهدان قرار دارد و بیش 8 هزار نفر از هموطنان عزیز در این منطقه از خدمات سلامت شامل ویزیت پزشک، دندانپزشکی، مشاوره روان شناس، واکسیناسیون، داروخانه و خدمات مامایی  بهره مند هستند .

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب