Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این خصوص اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی، شاهد بارش شدید باران از اواخر شامگاه شب گذشته در استان تهران بودیم.

وی ادامه داد: بر اثر این بارش‌ها در چند نقطه از استان تهران، به خصوص در نقاط غربی و جنوبی استان، شاهد آب گرفتگی و وجود گل و لای به ویژه در منطقه کن « امامزاده داود» هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی بیان کرد: تمامی عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار گرفتند و چند تیم امداد و نجات از جمله واکنش سریع و تیم‌های امداد و نجات در شهرستان‌های تهران، شمیرانات، پاکدشت و ملارد با توجه به شدت آب گرفتگی‌ها، مشغول امداد رسانی به هموطنان هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: تا این لحظه، حادثه جدی در استان تهران به غیر از گرفتاری چند خانواده در گل و لای و مسدود شدن راهها، گزارش نشده است و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان تهران در حال ارائه خدمات هستند.

فتحی به نحوه امداد رسانی‌ها اشاره و گفت: تیم واکنش سریع و سه تیم عملیاتی هلال احمر شهرستان تهران مشغول امداد رسانی در منطقه امامزاده داوود پایتخت هستند، یک تیم به همراه راهداری در منطقه فشم شهرستان شمیرانات حضور دارد، یک تیم امداد و نجات در محدوده نیروگاه برق شریف آباد پاکدشت مشغول رهاسازی خانواده‌ای گرفتار شده هستند و یک تیم نیز در روستای قشلاق ملارد، در حال فعالیت هستند و در صورت نیاز تیم های بیشتری به این مناطق اعزام خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ این مقام مسئول اضافه کرد: شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان تهران جهت دریافت حوادث احتمالی در خدمت هموطنان در استان تهران است و در صورت نیاز، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در مناطق حادثه دیده حضور پیدا خواهند کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان تهران هلال احمر استان تهران امداد و نجات امداد رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند

  یعقوب سلیمانی  در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت:  در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.
سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی