Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@16:27:50 GMT

انتقال ستاره فرانسوی به بارسلونا قطعی شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۳۸۴۴

انتقال ستاره فرانسوی به بارسلونا قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، گرچه به نظر می رسید انتقال ژول کُنده به چلسی قطعی شده، اما کاتالان ها در روزهای پایانی معادلات را تغییر دادند و این ستاره فرانسوی را از آن خود کردند. بر اساس ادعای نشریه اسپورت، انتقال ژول کُنده به بارسلونا نهایی شده و دیگر تردیدی در مورد حضور این مدافع فرانسوی در رختکن تیم ژاوی برای فصل بعد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو باشگاه بارسلونا و سویا در 24 ساعت اخیر به توافق قطعی رسیده اند و در حال حاضر فقط مراحل اداری برای اعلام این خبر باقی مانده است.

جالب اینجاست بارسلونا در شرایطی موفق شد این انتقال را نهایی کند که حتی پیشنهادی کمتر از رقم چلسی نیز ارائه داد، اما خود ژول کُنده خواهان حضور در  نوکمپ بود و سویا نیز چاره ای جز قبول خواسته بازیکن خود نداشت. چلسی پیشنهادی 55 میلیون یورویی به اضافه 10 میلیون پاداش ارائه کرده بود، اما رقم پیشنهادی بارسلونا 50 به اضافه 10 است و این انتقال با همین رقم نهایی خواهد شد.

البته ژول کُنده در حال حاضر در پرتغال و در اردوی سویا حضور دارد و در حال طی کردن روند مصدومیت خود است. اما این مدافع 26 ساله می خواهد خیلی زود بهبود پیدا کند تا بتواند در هفته های ابتدایی لالیگا نیز در ترکیب ثابت تیم جدیدش قرار گیرد. ابتدا برنامه کادر فنی بارسلونا این بود که ژول کُنده به ایالات متحده سفر کند و خیلی سریع به اردوی تیم بپیوندد، اما حالا این برنامه غیرممکن شده است. در نهایت فعال شدن اهرم دوم اقتصادی به مبلغ 315 میلیون یورو، انتقال ستاره فرانسوی به نوکمپ را نهایی کرد و خوان لاپورتا موفق شد یک خرید بزرگ دیگر در کارنامه خود به ثبت برساند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA

ستاره تیم بسکتبال نیویورک نیکس با رکوردی جدید، نام خود را در کنار بزرگان لیگ NBA ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال نیویورک نیکس در بازی ششم از سری یک چهارم نهایی پلی‌آف کنفرانس شرق لیگ NBA با نتیجه 118 بر 115 از سد فیلادلفیا سونی سیکسرز گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد.

لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!

جیلن برانسون،‌گارد رأس نیکس در این دیدار خارج ار خانه، 41 امتیاز و 12 پاس گل برای تیمش داشت.

برانسون با ثبت این آمار،‌ نام خود را در کنار اسکار رابرتسون در تاریخ NBA جاودانه کرد. این دو، تنها بازیکنان تاریخ لیگ هستند که در 3 بازی از یک سری حذفی، بیش از 35 امتیاز و 10 پاس گل به نام خود ثبت کرده‌اند.

برانسون همچنین در کنار لبران جیمز (سال 2009) و مایکل جردن (سال‌های 1989 و 1990) تنها بازیکنان تاریخ NBA هستند که در 4 بازی متوالی از سری پلی‌آف، بیش از 35 امتیاز و 5 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده‌اند.

نیویورک نیکس در مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس شرق به مصاف ایندیانا پیسرز می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA