Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:04:14 GMT

همدان میزبان سی امین سفر استانی رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۴۰۵۶

همدان میزبان سی امین سفر استانی رئیس جمهور

خبرگزاری مهر -گروه استان‌ها: برخی از وزرا کشور و معاونین و نمایندگان ویژه رئیس جمهور برای سفر به شهرستان‌های دهگانه و تهیه گزارشی از مشکلات و ظرفیت‌های استان همراه وی هستند.

سفر به شهرستان کبودراهنگ و دیدار عمومی با مردم این شهرستان در ساعت ۸ صبح سالن ورزشی ولایت از اولین برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور در استان همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با مردم دارالمومنین همدان ساعت ۱۱ صبح در سالن ورزشی شهید سلیمانی، جلسه با نخبگان و برگزیدگان اقشار مختلف مردم در حوزه‌های مختلف از سراسر استان همدان، حضور در جلسه شورای اداری استان و نشست با خبرنگاران در راستای تشریح دستاوردهای سفر از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در سی امین سفر استانی رئیس جمهور است.

وزرا و معاونین و نمایندگان ویژه رئیس جمهور در شهرستان‌های استان همدان حضور یافته تا با مسائل و ظرفیت‌های استان آشنا شوند و در جلسه شورای اداری گزارش سفر را برای مصوبات نهایی ارائه دهند.

اخبار مربوط به سفر رئیس جمهور و وزرا را اینجا بخوانید.

۹:۳۸ وزیر بهداشت از مرکز جامع سلامت روستایی درگزین بازدید کرد

بهرام عین اللهی صبح پنجشنبه طی سی امین سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان همدان وارد شهرستان درگزین شد.

وی، پس از استقبال از سوی مسئولان این شهرستان، با همراهی فرماندار درگزین و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا در مزار شهدای بهشت منظریه شهر درگزین حضور پیدا کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه از مرکز جامع سلامت روستایی درگزین بازدید کرد.

عین اللهی پس از احصا و بررسی مسائل این شهرستان و حضور در جلسات مربوطه برای رسیدگی به طرح‌ها و پروژه‌ها به شهرستان رزن سفر خواهد کرد.

۹:۳۸ وزیر آموزش و پرورش وارد نهاوند شد

یوسف نوری صبح پنجشنبه با هدف بررسی مسائل آموزش و پرورش وارد شهرستان نهاوند شد.

از برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان نهاوند، بازدید از پروژه اارتقایراه دهفول – برزول شهرک، بازدید از ساختمان اداری آموزش و پرورش شهرستان نهاوند، بازدید طرح ساماندهی مسیل نهاوند، دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار مردمی خواهد بود.

۸:۱۶ حضور وزیر علوم در اسدآباد

وزیر علوم در راستای سی امین سفر استانی رئیس جمهور به همدان با استقبال مسئولان اسدآباد و حضور در گلزار شهدای اسدآباد به مقام شامخ شهیدان گمنام و شهدای سرافراز اسدآباد ادای احترام کرد.

حضور در شورای اداری شهرستان، دیدار با مردم و بازدید از برخی پروژه‌ها از برنامه‌های سفر شهرستانی وزیر علوم دولت مردمی در اسدآباد است.

۷:۳۸ ورود رئیس جمهور به همدان

تکمیل می‌شود....

کد خبر 5549384

منبع: مهر

کلیدواژه: سی امین سفر استانی دولت همدان سفر استانی بوشهر سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا مدیریت بحران ماه محرم اردبیل محرم 1401 وقوع سیلاب شیوع کرونا بارش باران اربعین حسینی بیرجند آموزش و پرورش استان همدان سی امین سفر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در بازدید از قلعه تاریخی «فلک‌الافلاک»، اظهار داشت: یکی از مصوبات سفر دولت به لرستان، ساماندهی حریم قلعه و ثبت جهانی «فلک الا افلاک» است.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور هم از این قلعه تاریخی بازدید داشتند، عنوان کرد: ایشان تأکید داشتند که این کار باید انجام بگیرد.

استاندار لرستان در ادامه با تأکید بر اینکه از زمانی که رئیس‌جمهور به استان تشریف آوردند، تا الان اقدامات خوبی دراین‌رابطه انجام شده است، افزود: چند مورد از نکات مانده و بخشی از زمین‌های حریم قلعه مانده که باید تملک شوند.

شفقت با بیان اینکه به‌هرحال اقدامات خوبی انجام‌گرفته و در حال انجام است، بیان داشت: امروز هم آمدیم از قلعه بازدید کردیم تا بتوانیم اقدامات و گیرهای اولیه‌ای که برای ثبت جهانی قلعه موردتوجه است را رفع و با مسئولان کشوری نیز مکاتباتی داشته باشیم و تأکید کنیم که این کار انجام شود.

وی، تأکید کرد: تقاضای من از وزیر میراث‌فرهنگی این بوده که خودشان شخصاً وارد این موضوع و پیگیر اقدامات شوند؛ چون اقدامات اصلی در تهران است نه استان، استان همه کارها را انجام داده و چند کاری که عقب‌افتاده رفع مشکل آن در تهران است، در این راستا درخواست من از وزیر میراث‌فرهنگی این بوده که خودشان برای پیگیری این موضوع ورود کنند.

استاندار لرستان، تأکید کرد: ما هم به نوبه خودمان از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاونت اجرایی رئیس‌جمهور و دیگر دستگاه‌های مرتبط با این امر پیگیری خواهیم کرد.

شفقت، ادامه داد: تا اواخر تیرماه و اوایل مردادماه، باید این اقدامات اولیه انجام شود تا تیم کارشناسی در استان حضور پیدا کنند و نظر کارشناسی خودشان را بدهند، امیدواریم که این اتفاق مبارک برای استان رخ دهد و قلعه ثبت جهانی شود.

وی افزود: قلعه «فلک‌الافلاک» شناسنامه‌ای از قوم لر و لرستان است.

کد خبر 6090420

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد