Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@08:34:12 GMT

بارش مونسون به ۴۸ میلیمتر رسید

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۴۱۱۹

بارش مونسون به ۴۸ میلیمتر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرج الله شکوهی پور صبح امروز در گفتگویی با اشاره به بارش ۴۸ میلیمتری باران در استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس آمار به دست آمده از هواشناسی بوشهر در ساعت اولیه فعالیت این سامانه بارشی از ۵ صبح دیروز تا کنون بندر کنگان با ۴۸ میلیمتر رکورددار بارش‌ها در استان بوشهر است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: در دشتستان فعالیت این سامانه بیشتر به صورت رعد وبرق بوده است و تاکنون در دوراهک (دیر) ۳۹ میلیمتر، شنبه (دشتی) ۳۸، بردستان (دیر) ۳۷، لمبدان (دیر) ۳۴ و در بندر دیر ۲۱/۷ میلیمتر باران آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بارش‌ها تاکنون خسارتی نداشته اما در برخی نقاط باعث آبگرفتگی معابر شده است؛ بارش‌های رگباری، نقطه‌ای و بارش زیاد در زمان اندک که فرصت نفوذ به زمین را از آب می‌گیرد و منجر به ایجاد رواناب می‌شود از ویژگی‌های سامانه مونسون است که تا 9 مرداد در استان فعال است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی بوشهر باران بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل هواشناسی لرستان گفت: با فعالیت سامانه بارشی در روز‌های اخیر بیشترین میزان بارش با ۹۱.۲ میلیمتر در رومشکان و کمترین بارش با میزان ۹ میلیمتر در سیلاخور ثبت شده است.

بهروز مرادپور افزود: میزان بارندگی در خرم آباد ۴۲.۴، بروجرد ۱۱.۱، کوهدشت ۵۵.۱، الیگودرز ۱۶.۵، پلدختر ۵۱.۸، دورود ۱۱، الشتر ۳۶.۴ و نورآباد ۳۸.۵ میلیمتر ثبت شده است.

همچنین بنابر این گزارش میزان بارندگی در ازنا ۱۱.۲، ایمان آباد ۳۱.۵، سپیددشت ۴۴، ریمله ۵۸ و شول آباد ۳۸.۵ میلیمتر ثبت شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی با تأکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، سامانه جدید بارشی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت وارد کشور می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید
  • دزفول را هم آب برد + عکس
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • تداوم بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان یزد
  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • باد و باران در اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • باد و باران پدیده غالب اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان ادامه دارد
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد