Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کالج زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه دوره‌های نیازمحور خدمات مهمی است که کالج زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی ارائه می‌دهد، گفت: در این دوره‌ها  فراگیران پس از دریافت مشاوره، بنا به نیازی که دارند می توانند از آموزشهای نیازمحور بهره مند شوند.

نرگس معصومی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر کالج زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی آموزش زبان را برای گروه سنی ۷ سال به بالا در دو گروه سنی کودکان و  بزرگسالان انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زبان‌های انگلیسی، آلمانی، عربی، ترکی، روسی و  فرانسوی زبان‌های فعال در این کالج هستند که البته بیشترین مخاطب در بخش زبان انگلیسی است.

مدیر کالج زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: در خصوص آموزش زبان انگلیسی؛ دوره‌ها به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم می‌شوند؛ دوره‌های عمومی مانند دوره‌های مکالمه زبان انگلیسی ویژه دو گروه سنی بزرگسالان و کودکان می باشد.

معصومی ادامه داد: دوره‌های تخصصی کالج زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی عبارتند از دوره آموزش فن ترجمه، تربیت مدرس زبان انگلیسی، دوره نگارش، دوره آمادگی آزمون‌های زبان مانند EPT  (آزمون زبان ویژه دانشجویان دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی)، آزمون MSRT (آمادگی آزمون زبان ویژه دانشجویان دوره دکتری دانشگاه‌های دولتی) و دوره های آمادگی آزمون‌های بین المللی مانند آیلتس و تافل.

وی با بیان اینکه به تمامی دوره‌ها گواهینامه پایان دوره داده می‌شود، افزود: هر فصل سال یک ترم آموزش سپری می‌شود که در بخش زبان انگلیسی منبع آموزشی مورد استفاده مجموعه کتب Eight است.

مدیر کالج زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به سامانه رویش مراجعه کرده و ثبت نام را به صورت اینترنتی انجام دهند؛ برای ورود به دوره‌های زبان نیز افراد باید تعیین سطح شده و در سطح مربوط به خود آموزش‌ها را فرا گیرند.

معصومی خاطرنشان کرد: علاوه بر این‌ها، کالج زبان خدمات مربوط به ترجمه را نیز دارد و متون برای ترجمه پذیرفته شده و پس از پایان کار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی آموزش زبان انگلیسی کالج زبان های خارجی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی زبان انگلیسی دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی گفت: تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده‌‎گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در استان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محسن صفایی اظهار داشت: سپرده‌گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند، تصریح کرد: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره‌مند شوند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: طی مراسمی امروز دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت‌کننده در این طرح قرار گرفت.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان