Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد مدینه منوره با اشاره به اینکه خدمات اجرایی تا حضور آخرین زایر ایرانی در شهر پیامبر (ص) ارایه می شود گفت: در حال حاضر ۲۷ کاروان در مدینه منوره حضور دارند که طی دو روز آینده به کشور باز می گردند .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد آزاد درباره آخرین آمار حضور و همچنین خروج زایران ایرانی در شهر مدینه گفت: از روز بیست وسوم تیرماه که تاریخ پروازهای بازگشت حجاج ایرانی به کشور بوده است تا پایان وقت روز چهارشنبه پنجم تیرماه ۱۴ هزار و ۳۶۶ زایر به کشور بازگشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : این تعداد زایر در قالب ۵۷ پرواز وارد ایران اسلامی شده اند و طی دو روز آینده نیز پروازهای بازگشت ادامه دارد.

رییس ستاد مدینه منوره تصریح کرد: در حال حاضر ۲هزار و ۹۰۹ زایر در قالب ۲۷کاروان در مدینه هستند که نهایتا تا آخر وقت روز هفتم مرداد ماه پروازهای نهایی این عزیزان نیز به ایران انجام می گیرد و عملا عملیات حج پایان می پذیرد.

وی افزود: جمعا تاکنون ۱۴۲ پرواز از فرودگاههای مدینه منوره و جده انجام گرفته است که سهم فرودگاه جده بیشتر بوده است و تمامی زایران ایرانی از طریق ناوگان هوایی کشورمان به میهن اسلامی بازگشته اند و بحمدالله مشکل خاصی وجود نداشته است.

آزاد اظهار کرد: خدمات‌رسانی کامل به زایران ایرانی تا آخرین لحظه حضور آنها در سرزمین وحی انجام می پذیرد و امیدواریم عزیزان دعاگوی خادمان خود باشند و از خدمات رضایت کامل را کسب نمایند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عربستان پرواز مدینه مدینه منوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت عمره گزاران یزدی به استان

دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: عملیات بازگشت زائران حج عمره در ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه فردا ۱۷ اردیبهشت ماه با ۲۵۸ عمره گزار در فرودگاه بین‌المللی یزد انجام خواهد شد.
 
وی افزود: عمره گزاران پس از بازگشت از حج عمره و غربال گری سلامتشان توسط پرسنل مرکز بهداشت، انجام امور گمرکی و گذرنامه و تحویل بار می‌توانند فرودگاه راه ترک کنند.
 
دهقان منشادی ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات و خدمات لازم زیرساختی، امنیتی و مراقبتی، پذیرایی و ... برای خدمات‌دهی بهتر به عمره‌گزاران و مستقبلین در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه بعد از ۹ سال وقفه در پرواز‌های حج عمره، جمعه هفتم اردیبهشت ماه اولین پرواز حج عمره به سرزمین وحی انجام شد ادامه داد: پرواز‌های حج تمتع نیز از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ۲۳ کاروان با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • همایش آموزشی زایران حج تمتع در کرمانشاه