Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سیدمحمد پولادگر» که به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان همراه با اعضای هیات دولت به استان همدان سفر کرده است، در بازدید از مجموعه سوارکاری اوسینای همدان اظهار داشت: همدان از مهدهای رشد و پیشرفت ورزش سوارکاری کشور است.

وی اضافه کرد: حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در صنعت اسب و سوارکاری در همدان بسیار شایسته است و این استان در این رشته استعدادهای درخشانی دارد و باید مورد حمایت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقبال از حضور سرمایه‌گذاران صنعت سوارکاری

پولادگر در این بازدید بر ضرورت توسعه و رونق صنعت سوارکاری و پرورش اسب در کشور تاکید کرد و گفت: از حضور سرمایه‌گذاران صنعت سوارکاری استقبال می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور خاطرنشان کرد: تولید و پرورش اسب یکی از صنعت‌های پردرآمد جهان به شمار می‌رود.

در این بازدید دهقانی طالبی مشاور معاون وزیر، دهقانی معاون دفتر بازرسی وزرارت و حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز حضور داشتند.

سیدوحید برقعی از فعالان و بانیان اصلی توسعه ورزش سوارکاری استان همدان نیز در این بازدید آخرین وضعیت آماده‌سازی مجموعه سوارکاری اوسینا را توضیح داد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

خبرها و گزارش‌های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

برچسب‌ها استان همدان سوارکاری سفر استانی آیت‌الله رئیسی دولت سیزدهم پروندهٔ خبری دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان سوارکاری سفر استانی استان همدان سوارکاری سفر استانی آیت الله رئیسی دولت سیزدهم استان همدان سفر استانی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم ترحیم نادر کاشانی کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال و از چهره‌های شاخص این رشته ورزشی در مسجد الرضای تهران با حضور مدیران و قهرمانان بسکتبال امروز جمعه برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان حاضر شد و با قرائت فاتحه برای این مرحوم از درگاه خداوند آمرزش مسألت کرد.

این پیشکوست بسکتبال که سوم اردیبهشت ماه بدلیل بیماری در گذشت، در بازی‌های آسیایی ١٩۶۶، ١٩٧٠ و ١٩٧۴ عضو تیم ملی ایران بود و در سال ١٣۵٧ از تیم ملی خداحافظی کرد.

کد خبر 6088967

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری