Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم اپه کشورمان گفت: اگر یک بازیکن جوان را به مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه می‌بردیم برای تحقق اهداف ما خوب بود. - اخبار ورزشی -

مهدی فرجی در گفت‌وگو یا خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،در خصوص عدم تغییر نام یکی از باریکنان تیم اپه برای بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: برنامه این بود که به جای محمد رضایی بزرگ، یک‌نفر دیگر را به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حتی رحیمی هم در بین این افراد بود اما متاسفانه نتوانستیم از کمیته ملی المپیک سهمیه تغییر اسم را بگیریم چرا که امکان تغییر تعداد بسیار محدودی از اسامی وجود دارد. ما و فدراسیون این موضوع را سه چهار روز از کمیته ملی المپیک پیگیری کردیم اما نتیجه نداد‌.

وی در ادامه افزود: بچه‌هایی که داریم خیلی بهتر از  سایر بازیکنان نیستند و‌ همگی در یک سطح هستند. در واقع این تغییر به این خاطر نبود که بگویم کسی بهتر از محمد رضایی بزرگ است بلکه دوست داشتم در قونیه یک بازیکن جوان حاضر می‌شد. بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی می‌خواهیم برای تورنمنت‌های بعدی از جمله بازی‌های آسیایی برنامه ریزی کنیم و اگر یک بازیکن جوان را به قونیه می‌بردیم برای تحقق اهداف ما خوب بود.

سرمربی تیم اپه در خصوص عملکرد شاگردانش در مسابقات قهرمانی جهان گفت: محمد رضایی کوچک در مسابقات قهرمانی جهان با اشمیت آلمانی مساوی پیش رفت و با یک اختلاف از او شکست خورد. رضایی در دور مقدماتی در  جدول سختی بود. رحیمی هم دور از انتظار ظاهر شد و عملکرد او خیلی فراتر از آن چیزی بود که فکر می‌کردم. محمد رضایی بزرگ در حد انتظار نبود و امیدوارم از تجربیات او در قونیه به نحو احسن استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمشیربازی شمشیربازی کشورهای اسلامی بازیکن جوان محمد رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم

امیرمسعود عابدین: کلمه آواتار مخفف عبارت Advanced Vehicle Transformation است. این عبارت به معنای تغییر شکل پیشرفته خودرو می‌باشد. مانند آنچه در فیلم آواتار می‌گذرد، همکاری کامل انسان، ماشین و طبیعت در آینده نشان داده می‌شود.

در قسمت پشت، ۳۳ فلپ چند منظوره وجود دارد؛ این فلپ‌ها هنگام حرکت، به طور هماهنگ تغییر حالت می‌دهند تا آیرودینامیک خودرو بهبود پیدا کند. این کانسپت همانند یک "موجود زنده" عمل کرده و به کاربران خود متصل می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، در این خودرو خبری از کنسول، داشبورد و دکمه های کنترلی رایج نیست؛ بلکه یک کنترلر نورانی در وسط وجود دارد که با گذاشتن دست روی آن، برخی از شاخص‌های بیومتریک از جمله نبض اندازه‌گیری می‌شوند. به گفته مرسدس‌بنز نمایشگر مرکزی بزرگ، دروازه‌ای به سرزمین‌های دور بوده و می‌تواند سرنشینان را به طور مجازی به هر جای دیگر کره زمین ببرد.

دیگر اثری از فرمان در این خودرو نیست و این خودرو به فناوری خودران مجهز شده است. چهار پیشرانه برقی در مجموع قادر به تولید ۴۷۰ اسب‌بخار قدرت هستند. ویژن AVTR، توانایی پیمایش ۷۰۰ کیلومتر مسافت را پس از هر بار شارژ دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227322

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901425

دیگر خبرها

  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!