Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:22:28 GMT

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد روند صعودی گرفت

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۵۱۹۲

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد روند صعودی گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، جمال معتمدی زاده پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه میزان مصرف برق در ساعات پیک بار دیشب استان کهگیلویه و بویراحمد ۷۰ مگاوات بیشتر از میزان مصرف در ساعات پیک بار روز گذشته بوده است، افزود: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شب گذشته ٤٨٦.٩ مگاوات و در ساعات پیک بار همان روز ٤٩٤.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٥ مگاوات است.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در استان از مردم خواست تا با تداوم همراهی با صنعت برق، پرسنل این صنعت را در مدیریت شبکه سراسری یاری دهند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۳۷ میلیون مشترک برق در کشور و ۲۸۵ هزار مشترک در استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات برق استفاده می‌کنند که اگر هریک از این مشترکان تنها ۲ لامپ ۱۰ وات LED را خاموش کنند، در عمل یک درصد صرفه‌جویی در مصرف پیک برق را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در استان در ساعات پیک بار افزایش یافته که می‌طلبد مشترکین در این ساعات از روشن نگه داشتن وسایط برقی نظیر کولرهای گازی، اسپلیت ها، جاروبرقی، اتو، تلویزیون و سایر لوازم دیگر برقی پرمصرف، خودداری کنند.

معتمدی زاده گفت: گچساران با ۱۷۰ و هفت دهم مگاوات بیشترین سهم مصرف و چُرام با ۳۱ و هفت دهم مگاوات کمترین سهم مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

وی افزود: روند کنونی مصرف برای ما نگران کننده شده و مردم بدانند که شرایط تأمین برق پایدار برای مشترکین در استان کهگیلویه و بویراحمد هر روز سخت‌تر می‌شود.

کد خبر 5549544

منبع: مهر

کلیدواژه: مصرف برق شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد بوشهر سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه مدیریت بحران آمار کرونا ماه محرم محرم 1401 اردبیل وقوع سیلاب بارش باران شیوع کرونا سیل کرمان همدان استان کهگیلویه و بویراحمد ساعات پیک بار برق در استان مصرف برق میزان مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد