Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:08:36 GMT

بخش دیشموک آیینه تمام نمای محرومیت است

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۵۱۹۷

بخش دیشموک آیینه تمام نمای محرومیت است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در برنامه قرارگاه افزود: دیشموک آئینه تمام‌نمای محرومیت است و چندین مرحله در این بخش حضور پیدا کردیم و مشکلات آن‌ها را در خطبه‌های نماز جمعه فریاد زدیم و سفر اخیر رئیس مجلس به منطقه محروم دیشموک حاصل همین مطالبه‌گری‌ها بوده است.

وی نماز جمعه را مامن و محل مراجعات عمومی مردم دانست و اظهار کرد: نماز جمعه‌ای موفق است که از شنبه صبح شروع شود و جمعه ظهر به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه نماز جمعه را فضای خطبه‌خوانی خارج کرده‌ایم، گفت: امام جمعه صرفاً یک پیش‌نماز نیست، امام آن منطقه است و باید در همه حوزه‌ها ورود کند.

وی روستاگردی و رفع مشکلات مردم را یکی از برنامه‌های ستاد نماز جمعه دهدشت عنوان و تصریح کرد: خروجی آن حضور بیشتر مردم در نماز است و مردم احساس می‌کنند نماز جمعه کارآیی دارد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه امام جمعه به تنهایی نمی‌تواند کارها را پیش ببرد، گفت: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص میدان دادن به جوانان، ستاد نماز جمعه دهدشت اقدام به تشکیل تیم جوان در بدنه این ستاد جهت پیشبرد بهتر برنامه‌های خود کرده است.

امام جمعه دهدشت از پیگیری مشکلات مسکن مهر تا آزادسازی زمین‌های بسیجیان بعد از بلاتکلیفی ۲۷ ساله به عنوان دیگر مطالبه گری‌های ستاد نماز جمعه دهدشت نام برد و تصریح کرد: این ستاد به یاری ناشنوایان شهرستان شتافت و در راستای اشتغال آن‌ها، پیگیری و اقدامات لازم ایجاد کارواش برای این قشر از افراد جامعه را محقق کرد.

وی دیگر مطالبه مردم کهگیلویه را سد «آبریز» دانست و گفت: اگر این سد احداث شود بیش از ۳۰ هزار هکتار زمین‌های این شهرستان زیر کشت خواهد رفت.

وحدانی فر افزود: در راستای مطالبه گری چندین باره برای احداث این سد در خطبه‌های نماز جمعه، رئیس مجلس بین مردم منطقه حضور پیدا کرد و مطالبات آن‌ها را شنید.

کد خبر 5549331

منبع: مهر

کلیدواژه: مطالبه گری گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بوشهر سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه مدیریت بحران آمار کرونا ماه محرم محرم 1401 اردبیل وقوع سیلاب بارش باران شیوع کرونا سیل کرمان همدان جمعه دهدشت نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد