Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله بهشتی فرد گفت : در ساعت ۲۳ و هفده دقیقه پنجم مرداد ماه گزارش روئیت مردی در حال غرق شدن در رودخانه دز اطلاع رسانی شد که بلافاصله از سوی ستاد فرماندهی عملیات اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره ۱ و ۳ به محل حادثه واقع در محدوده ساحل شرقی رودخانه دز ( پل الغدیر ) اعزام شد .

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول می گوید: در این حادثه که بعلت بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی و شنا کردن در منطقه ممنوعه اتفاق افتاد، مردی ۳۷ ساله اهل و ساکن شهرستان قشم در حال شنا کردن دچار حادثه می‌شود که خوشبختانه توسط مرد ماهیگیر بومی، از آب خارج و مراتب جهت امداد رسانی و کمک، به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او اکیپهای امداد و نجات سازمان متشکل از آتش نشانان باقر مهرنما معاونت عملیات،مهدی ملائکه زاده ،امیر حسین زاده حسن سبزقبا، امیر فیلبان و عمار لایقی پور بلافاصله در محل حاضر و با استفاده از قایق موتوری فرد مصدوم را از وسط رودخانه به کنار ساحل منتقل نموده و در اختیار نیروهای اورژانس ۱۱۵ قرار دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غرق شدگی نجات غریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه