Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک برزیلی دیگر در برنامه های نقل و انتقالاتی توپچی ها جا ندارد. 

یوونتوس برای آرتور ملو پیشنهادی دریافت نکرده است.

طرفداری ‌| به گزارش فابریتزیو رومانو، آرتور ملو، هافبک برزیلی یوونتوس طی ماه های اخیر در لیست خرید میکل آرتتا برای تقویت ترکیب آرسنال قرار داشت. کار به جایی رسید که مدیر برنامه های این بازیکن هم چند مرتبه به لندن سفر کرد تا با توپچی ها بر سر این انتقال مذاکره کند اما در نهایت چنین انتقالی رخ نداد و حالا به نظر می‌رسد که آرتور ملو دیگر شانسی برای انتقال به جمع آرسنالی ها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتور ملو که طی روزهای اخیر مورد توجه جنارو گتوزو در والنسیا قرار گرفته، دیگر در لیست میکل آرتتا نیست. آرسنال در هفته های اخیر هیچ پیشنهادی به یوونتوس برای جذب هافبک برزیلی ارائه نکرده است و شایعاتی که در این خصوص منتشر شده اند، کذب هستند. تنها مذاکراتی که میان توپچی ها و بیانکونری صورت گرفت، همان مذاکرات ماه ژانویه 2022 بود. والنسیا در حال حاضر بیشترین شانس را برای جذب ملو دارد و قصد دارد او را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرد. خفاش های مستایا انتظار دارند تا یوونتوس بخش اعظمی از دستمزد آرتور ملو را پرداخت کند. 

اخبار داغ 

والیبال ایران در سودای حضور بین 5 تیم برتر دنیا مهاجم سابق شارلوا به نساجی پیوست / رسمی درخواست کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد برای فسخ قراردادش / ادعای دیلی میل تشویق پوتین از سوی هواداران فنرباحچه در بازی مقابل دیناموکیف

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آرتور ملو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند

ایلان ماسک در توییتی برای مقابله با معترضان آمریکایی پیشنهادی داد.

به گزارش ایلنا، ماسک در ایکس نوشت: «قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان (اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.»

وی این نظر‌سنجی را در اعتراض به حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • کشف شمشیر کمیاب ۱۰۰۰ ساله
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله در اسپانیا
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت