Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید عرفانی‌تبار، رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: تارنمای آزمون به نشانی transit.rmto.ir از روز شنبه هشتم مردادماه تا پنج‌شنبه۲۰ مردادماه سال جاری برای ثبت‌نام جاماندگان از آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا، مجدد بازگشایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاریخ و محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می‌شود، افزود: آزمون این دوره نیز عمدتاً بر مهارت‌های تخصصی و اطلاعات کاربردی داوطلبان مبتنی خواهد بود.

رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: متقاضیان اخذ مجوز تأسیس شرکت حمل و نقل بین‌المللی کالا باید از تجارب و دانش کافی علمی و کاربردی در حوزه‌های مرتبط با حمل و نقل بین‌المللی کالا و ترانزیت برخوردار باشند.

عرفانی‌تبار اضافه کرد: قبول‌شدگان آزمون دوره‌های قبل، اجازه شرکت در آزمون را ندارند و در صورت مشاهده یا گزارش چنین مواردی، طبق مقررات اقدام می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، انجام دو نوبت واکسیناسیون و ارائه گواهی آن که حداقل دو هفته از نوبت دوم گذشته باشد و ارائه تست پی‌سی‌آر منفی کرونا با مهلت حداکثر ۹۶ ساعت از انجام آزمایش صادر شده از آزمایشگاه معتبر الزامی است.

انتهای پیام/2568/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا حمل و نقل بین المللی کالا حمل و نقل بین المللی کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت

علیرضا اسدی گفت: طی سال ۱۴۰۱ در مجموع پنج میلیون و ۲۶۶ هزار تن کالا و بار در قم جابه‌جاشده بود.

 معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم با بیان اینکه جابه‌جایی این میزان تناژ کالا در سال ۱۴۰۲ در قالب ۵۲۴ هزار بارنامه صادر شده انجام شده‌است، اضافه کرد: تعداد بارنامه‌ها نیز در مقایسه با سال ۱۴۰۱ (۴۶۱ هزار بارنامه) ۱۴ درصد رشد داشته است.

اسدی عنوان کرد: ۴۲ شرکت حمل‌ونقل کالا، ۳ هزار و ۸۷۳ دستگاه ناوگان باری، ۲ هزار و ۸۷ دستگاه وانت‌بار و درمجموع چهار هزار و ۹۲۹ نفر راننده در بخش حمل‌ونقل کالا استان قم به فعالیت مشغول هستند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم تصریح کرد: فراورده‌های دامی، سیمان، آهن‌آلات و کود به ترتیب بیشترین فراوانی کالای حمل شده طی سال ۱۴۰۲ از این استان را به خود اختصاص داده‌است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم یادآورشد: با توجه‌به بررسی‌های به‌عمل‌آمده و هدف‌گذاری‌های لحاظ شده، پیش‌بینی می‌شود شاهد جابه‌جایی بیش از هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا طی امسال  در استان قم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل