Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین بانکی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش پیرامون برنامه‌ریزی برای تابستان دانش‌آموزان نوشت:متاسفانه هرساله با پایان یافتن کلاس‌های درسی دانش‌آموزان، مدارس نیز تعطیل می‌گردند و آموزش و پرورش هم در قبال اوقات فراغت دانش‌آموزان مسؤولیتی را متوجه خود نمی‌داند این در حالی است که علی‌رغم حضور بخش خصوصی و برخی از تشکل‌های مردمی و پایگاه‌های بسیج، هم‌افزایی رضایت‌بخشی تا کنون شکل نگرفته و برای اوقات فراغت دانش‌آموزان به نحو مطلوبی برنامه‌ریزی صورت نگرفته است به‌علاوه اینکه متاسفانه هزینه‌های فراوانی نیز بعضاً برای خانواده‌ها به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین انتظار می‌رود وزارت آموزش و پرورش با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ضمن استفاده از ظرفیت‌های این وزارتخانه در  کنار ظرفیت‌های بخش خصوصی و تشکل‌های مردمی، مسؤولیت محوری برنامه‌ریزی، هماهنگی و ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان جهت برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را برعهده گیرد و رضایت خانواده‌ها را فراهم نماید. 

انتهای پیام/۶۳۱۲۵

منبع: فارس

کلیدواژه: امیرحسین بانکی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم