Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود محرابی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: در رقابتهای وزنه‌برداری قهرمانی جوانان آسیا که در ازبکستان برگزار شد، تیم ما ترکیبی از وزنه‌برداران نوجوان و جوان بود که در نهایت با اختلاف یک امتیاز نسبت به میزبان این رقابتها، نایب قهرمان شدیم.

وی افزود: گرچه وزنه‌برداران ما در سطح اول قرار دارند اما متاسفانه اکثر آنان تجربه حضور در میادین بین‌المللی را نداشتند و به همین دلیل تا حدی تعدادی از این وزنه‌برداران استرس داشتند اما در نهایت توانستندن نتایج خوبی را کسب و از سوی دیگر تجربه مناسبی را نیز تصاحب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان ادامه داد: البته هدف ما فقط حضور در رقابتهای وزنه‌برداری قهرمانی جوانان آسیا نبود و مهمترین هدف ما از شرکت در این رقابتها، پشتوانه‌سازی مناسب برای تیم ملی جوانان و امید بوده و به طور حتم تیم وزنه‌برداری جوانان ایران در رقابتهای آینده نتایج ارزنده‌تری را کسب خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم ملی وزنه برداری جوانان با پنج ورزشکار در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور یافت، اما در نهایت این وزنه‌برداران شایسته موفق به کسب پنج مدال طلا ، هفت مدال نقره و ۲ مدال برنز شدند و در نهایت با کسب ۶۸۱ امتیاز و یک امتیاز اختلاف نسبت به ازبکستان ، مقام نایب قهرمانی آسیا را کسب کرد.

محرابی بیان کرد: البته این دوره از رقابتها سطح کیفی بسیار بالایی داشت و تفاوت آن با ادوار گذشته به طور وضوح نمایان و مشخص بود چون بارها رکوردهای جوانان آسیا در این دوره از مسابقات ترقی و همچنین رکوردهای مناسبی نیز، ثبت شد.

همدلی و اتحاد رمز موفقیت تیم ملی 

مربی گیلانی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از نکات بارز و ارزنده حضور ایران در رقابتهای وزنه‌برداری قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا، وجود اتحاد ، همدلی و همسویی همه ارکان تیم ملی بود که باعث کسب نتایج مناسبی شد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه بین ارکان کادرفنی ، وزنه‌برداران و همچنین مسئولان فدراسیون همدلی و همراهی بسیار مناسبی وجود داشت و همه مسئولان فدراسیون پای کار بودند که یکی از دلایل مهم موفقیت تیم ملی وزنه‌برداری جوانان، همین امر بود.

محرابی اظهار داشت: به هر حال با توجه به نتایج کسب شده توسط تیم ملی وزنه‌برداری جوانان، این امیدواری به وجود آمده که سال آینده تیم ملی بتواند با شایستگی مقام قهرمانی آسیا را تصاحب کند و از سوی دیگر پشتوانه‌سازی مناسبی نیز برای تیمهای بزرگسال انجام می‌شود.

مسابقات وزنه‌برداری ۲۰۲۲ نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا با حضور ۲۶۱ وزنه‌بردار از روز ۲۵ تیرماه تا سوم مرداد ماه به میزبانی تاشکند در کشور ازبکستان برگزار شد که تیم ایران در رده سنی نوجوانان مقام هفتم و در رده سنی جوانان نیز ، مقام نایب قهرمانی آسیا را کسب کرد.    

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی مسابقات قهرمانی آسیا وزنه برداری گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی مسابقات قهرمانی آسیا رشت فدراسیون های ورزشی مسابقات قهرمانی آسیا وزنه برداری گیلان تیم ملی وزنه برداری جوانان قهرمانی آسیا وزنه برداران جوانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد؛ مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و نشان نقره این دوره از مسابقات را کسب کند.

هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴ متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

دیگر خبرها

  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا