Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه پرتغالی به اظهارات طارمی واکنش نشان داد.

نشریه پرتغالی در گزارشی به تحلیل اظهارنظر ستاره تیم ملی ایران و عضو باشگاه پورتو پرداخت.

به گزارش طرفداری، مهدی طارمی ستاره ملی پوش کشورمان با اظهاراتی جنجالی و شائبه برانگیز با رسانه های داخلی درباره آینده اش با باشگاه پورتو به سوژه اصلی رسانه های پرتغال تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقبای پورتو در دو روز گذشته حملات زیادی را علیه ستاره ایرانی انجام دادند و رسانه های همسو پورتو اظهارنظر او درباره آینده اش را به نوعی درخواست جدایی او تلقی کردند.

موج این اظهارنظر جنجالی ستاره تیم ملی کشورمان همچنان ادامه دارد. امروز نشریه «bolanarede» پرتغال در گزارشی با تیتر «مهدی طارمی؛ ماندن یا رفتن؟» به این موضوع پرداخت و نوشت: طارمی یکی از پرکاربردترین و مهم ترین بازیکنان سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو است. با 30 سال سن، ارزش بازار 20 میلیون یورو و تنها دو سال از قراردادش باقی مانده و این احتمالا بهترین فرصتی است که باشگاه پورتو در اختیار دارد تا بتواند طارمی را با ارزش‌ متناسب با ارزش خود بفروشد.

در اولین تحلیل از مصاحبه طارمی و علیرغم عدم ابراز تمایل بازیکن برای جدایی از پورتو، وی عنوان می کند که آنچه را که می خواسته با فتح قهرمانی کشور و جام حذفی پرتغال به دست آورده است. همچنین او یک عملکرد عالی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 20/21  از خود به جای گذاشته است. در این رقابت ها گل طارمی به چلسی در مرحله یک چهارم نهایی کاندیدای جایزه پوشکاش شد.

طارمی یادآوری کرد در سالی که با ریو آوه قرارداد امضا کرد، پیشنهاد دستمزد سالانه 2.5 میلیون دلاری از الدحیل قطر داشت که انتخاب کرده بود به پرتغال بیاید تا سالیانه 200 هزار یورو دریافت کند. او همچنین به یاد دارد که آرزوی حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد.

در نهایت طارمی می گوید اگر در پورتو قدرت تصمیم گیری داشت بازیکنی مثل خودش را می فروخت. جرأت می کنم بگویم طارمی مدیر بهتری نسبت به اعضای تیم فوتبال پورتو است. با توجه به ارزش بازار او، فصل فوق العاده ای که در فصل گذشته داشت، با گل های زده و پاس گل های فراوان و اینکه دقیقا بازیکن جوانی نیست، فروش او را برای همه طرف ها ایده آل کرده است.

البته اگر قرار بود طارمی فروخته شود، باید به ارزش متناسب با ارزش و کیفیت بازیکن باشد و ارقام ذکر شده بین 20 تا 25 میلیون یورو می تواند تجارت بسیار خوبی برای پورتو باشد. پورتو با  دریافت این مبلغ می تواند جایگزینی را به خدمت بگیرد که شایسته طارمی باشد و همچنان مبلغ جالبی باقی بماند.

البته جدایی طارمی افت شدیدی در ترکیب سرخیو کونسیسائو برای فصل 22/23 خواهد بود. با این حال، اف سی پورتو نمی تواند ادامه دهد که با ارزش ترین دارایی خود را با ارزش بسیار پایین تر یا با هزینه صفر به بازار عرضه کند. با توجه به اظهارات طارمی، او علاقه مند به حضور در لیگ های دیگر است و حتی افزایش دستمزدی که پورتو بتواند به او پیشنهاد دهد، کافی نیست تا او را متقاعد کند که در سال 2024، سال پایان قراردادش، پورتو را ترک نکند.

اخبار داغ 

والیبال ایران در سودای حضور بین 5 تیم برتر دنیا مهاجم سابق شارلوا به نساجی پیوست / رسمی درخواست کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد برای فسخ قراردادش / ادعای دیلی میل تشویق پوتین از سوی هواداران فنرباحچه در بازی مقابل دیناموکیف

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ