Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، باب مندز مدیر کمیته روابط خارجی سنا، همراه تیم کین و بیل کسیدی در این زمینه ۳ نامه را به ۳ شرکت مذکور ارسال کرده اند.

قانونگذاران به طور خاص از شرکت ها خواسته اند اقدامات بهتری برای بازبینی محتوای رسانه روسیRT en Espanol و Sputnik Mundo انجام دهند. آنها در بخشی از ۳ نامه خود نوشته اند: ما می دانیم کمپین های اخبار جعلی رسانه های روسی به زبان اسپانیایی که مخاطبان آمریکای لاتین و حوزه کارائیب را هدف گرفته، به طور مرتب در جوامع اسپانیایی زبان ساکن آمریکا نیز گسترده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامه ها به پاول دوروف مدیر ارشد اجرایی تلگرام، پاراگ آگراوال مدیر ارشد اجرایی توئیتر و مارک زاکر برگ مدیر ارشد اجرایی متا (شرکت مادر فیس بوک) ارسال شده اند.

این در حالی است که در ماه آوریل ۲۱ نماینده آمریکایی نامه مشابهی به فیس بوک فرستادند.

کد خبر 5549504

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری حمله روسیه به اوکراین توییتر مجلس سنای آمریکا تلگرام فیس بوک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان نوآوری تحقیقات علمی فناوری نانو اینترنت حاکمیت سایبری شبکه ملی اطلاعات تراشه حکم انتصاب صادرات دانش بنیان تولید دانش بنیان آلودگی هوا گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جنگ روسیه و غرب در پی ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ کاخ سفید تائید کرد که مخفیانه ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین را آغاز کرده است. این خبر چند روز پس از آن علنی شد که کنگره آمریکا با اختصاص بسته ۶۱ میلیارد دلاری کمک نظامی به اوکراین موافقت کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • اوکراین تانک‌های آبرامرز آمریکا را از میدان جنگ خارج می‌کند
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • احتمال جنگ روسیه و غرب در پی ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان