Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@10:50:22 GMT

سیل در روستاهای اطراف رودهن/یک نفر فوت شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۵۸۶۰

سیل در روستاهای اطراف رودهن/یک نفر فوت شد

بارش شدید باران شب گذشته در شهرستان دماوند، موجب وقوع سیل در بخش رودهن شد و به روستاهای اطراف خسارت وارد کرد. سیل، چندین خودرو را با خود برد و موجب مسدود شدن کامل راه‌های روستایی شد.

به گزارش ایمنا، رضا طاهرخانی، اظهار کرد: شاهد وقوع سیل در سه روستای آردینه، جورد و وسکاره بودیم. یک فرد میانسال نیز مفقود شده بود که توسط تیم عملیاتی ستاد بحران شهرستان، جسد وی کشف شد؛ این فرد میانسال از اهالی روستای وسکاره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درپی بارش باران شب گذشته، ساعت سه بامداد امروز پنجشنبه سیل شدید در رودخانه سیاهرود و روستاهای اطراف آن همچون وسکاره، آردینه و جورد واقع در شمال بخش رودهن رخ داد که خسارات شدید مالی از به باغات و دامداری‌ها وارد کرده است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: سیل، چندین خودرو را با خود برد و موجب مسدود شدن کامل راه‌های روستایی شد. مسئولان ستاد بحران شهرستان و بخش رودهن از ابتدا تاکنون در محل حاضر هستند.

طاهرخانی گفت: هم اکنون پس از تلاش چندین ساعته اعضای ستاد مدیریت بحران راه ارتباطی سه روستا باز شده است ولی سیل ۱۰ خودرو و تعدادی احشام را با خود برد و خسارت سنگینی نیز به راه، برق، آب و مخابرات نیز وارد کرده است.

فرماندار دماوند با بیان اینکه هنوز برآورد دقیق از خسارت صورت نگرفته است، گفت: هم اکنون با باز شدن راه روستایی، کار تیم عملیاتی ستاد بحران پایان یافته اما جهت وصل شدن آب، برق و مخابرات اهالی روستا، دستگاه‌های خدمات‌رسان مشغول کار بوده و در حال ارائه خدمات هستند...

منبع: همشهری آنلاین کد خبر 591639

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سیل در تهران هشدار سیل در تهران سیل در دماوند فرماندار دماوند هشدار هواشناسی به سیل در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی