Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@07:25:54 GMT

تجربه خرید موبایل در سال 2022

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۵۹۶۸

تجربه خرید موبایل در سال 2022

ما از تلفن‌های همراه برای برقراری ارتباط، گرفتن عکس، ذخیره اسناد در حافظه دستگاه، مرور اینترنت و حتی به‌عنوان پاوربانک برای شارژ موبایل‌های دیگر استفاده می‌کنیم. این دستگاه‌ها به‌راحتی می‌توانند جایگزین بسیاری از ابزارهای مورد استفاده در کارهای روزمره شوند. به این معنی که شما می‌توانید با حمل یک تلفن ساده، مقدار وسایلی را که هر روز با خود حمل می‌کنید کاهش دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تلفن‌های همراه شما به‌سادگی به دوربین، ضبط صوت، لیست مخاطبین، دفترچه یادداشت، اینترنت و حتی ماشین‌حساب دسترسی دارید. برندها و مدل‌های مختلفی از تلفن‌های همراه برای انتخاب افراد وجود دارد. در هنگام خرید موبایل با وجود طیف گسترده‌ای از تلفن‌های هوشمند موجود در بازار، تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام یک را انتخاب کنید، هرگز آسان نیست. علاوه بر این لوازم جانبی زیادی نیز برای گوشی‌های موبایل وجود دارد. خرید هندزفری خوب می‌تواند لذت گوش‌دادن به موسیقی یا صحبت‌های تلفنی را دوچندان کند.

توجه به کیفیت ساخت در خرید موبایل

برای خرید موبایل با چند گزینه متنوع در کیفیت ساخت یعنی گوشی‌های فلزی، شیشه‌ای و پلاستیکی روبه‌رو خواهید بود. اگر شما جزو افرادی هستید که احتمال افتادن گوشی برای شما زیاد است، بهتر است به سراغ یک گوشی فلزی یا پلاستیکی بروید. موبایل‌های فلزی و پلاستیکی در صورت افتادن از ارتفاع حدود 1 متری، ممکن است آسیب نبینند، در حالی که گوشی‌های شیشه‌ای در صورت سقوط از این ارتفاع مطمئناً خرد می‌شوند. فروشگاه اینترنتی رادیس انواع گوشی‌ها باکیفیت ساخت بالا و متنوع را عرضه می‌کند.

برای خرید موبایل از رادیس کلیک کنید.

چه پردازنده‌ای برای شما مناسب است؟

قدرت پردازش یک گوشی هوشمند از یک دستگاه به دستگاه دیگر، بسته به عوامل مختلفی مانند نسخه سیستم‌عامل، رابط کاربری و موارد دیگر متفاوت است که به هنگام خرید موبایل باید به آن توجه کنید. اگر کاربری هستید که با گوشی خود بازی‌هایی سنگین انجام می‌دهید، نیاز به ویرایش آنلاین تصاویر/فیلم‌ها/اسناد دارید، و یا از برنامه‌ها اغلب در حالت تقسیم صفحه استفاده می‌کنید، گوشی‌های هوشمند با Qualcomm Snapdragon 652 یا Snapdragon 820/821 پیشنهاد می‌شود.

ویژگی بهترین دوربین برای ثبت لحظات

داشتن تعداد مگاپیکسل بیشتر به این معنی نیست که دوربین گوشی هوشمند بهتر است. چندین مشخصات دیگر مانند دیافراگم دوربین، اندازه پیکسل، فوکوس خودکار و موارد دیگر نیز برای کیفیت دوربین موبایل ضروری هستند. یک دوربین 16 مگاپیکسلی لزوماً بهتر از یک دوربین 12 مگاپیکسلی نیست.

تعداد پیکسل بیشتر به این معنی است که اندازه تصویر بزرگ‌تر است و وقتی در یک صفحه‌نمایش کوچک قرار می‌گیرد، واضح‌تر دیده می‌شود. خرید موبایلی باکیفیت بالای دوربین می‌تواند تجربه خوبی برای ثبت لحظات باشد. رادیس با عرضه گوشی‌های پرچمدار، لذت استفاده از یک دوربین خوب را رقم زده است.

ظرفیت باتری گوشی باید چقدر باشد؟

میزان مصرف باتری از یک کاربر به کاربر دیگر بسته به نحوه استفاده از گوشی هوشمند متفاوت است. اگر کاربری هستید که روی برنامه‌های بسیاری کار و بازی می‌کنید، ویدئو پخش می‌کنید و استفاده‌هایی از این قبیل، به سراغ خرید موبایل هوشمند با حداقل باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی یا بالاتر بروید. اگر کاربری هستید که از برنامه‌های سبک یا متوسط استفاده می‌کنید، یک گوشی با باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی برای یک روز کامل شارژ نگه می‌دارد و برای شما مناسب خواهد بود.

فضای ذخیره‌سازی؛ انقلابی در گوشی‌های هوشمند

بخش بزرگی از فضای ذخیره‌سازی گوشی‌های هوشمند توسط سیستم‌عامل و برنامه‌هایی که از قبل روی دستگاه نصب شده است، اشغال می‌شود. اگر می‌خواهید تعداد برنامه‌های کمتری را در دستگاه خود نگه دارید، می‌توانید یک گوشی با حافظه 64 خریداری کنید. کاربرانی که می‌خواهند تعداد برنامه‌های بیشتری را داشته باشند، می‌توانند از انواع 128 گیگابایتی یا بیشتر استفاده کنند.

می‌توانید یک مدل 32 گیگابایتی بخرید که از کارت microSD نیز پشتیبانی می‌کند. در واقع افزایش حافظه در گوشی‌های هوشمند جدید انقلاب بزرگی در آنها به وجود آورده است. در گذشته به دلیل حافظه کم گوشی‌ها امکان نصب برنامه‌ها، دانلود فیلم‌ها و بسیاری دیگر از کارها نبود. رادیس متناسب با نیاز شما گوشی‌هایی با فضای ذخیره‌سازی بیشتر را موجود کرده است.

با یک بلندگوی باکیفیت گوشی وارد دنیای دیگری شوید

بلندگوی موبایل و کیفیت صدای خروجی از آن می‌تواند برای کسانی که به پخش ویدئو یا کنفرانس‌های ویدئویی متکی هستند پارامتر مهمی باشد. اگر به پخش موزیک و ویدئو علاقه دارید، پیشنهاد می‌شود که به هنگام خرید موبایل نمونه‌هایی با بلندگوهای جلویی تهیه کنید. در این صورت حتی زمانی که گوشی هوشمند در حالت افقی قرار دارد صدای آن بسیار واضح خواهد بود. اگر این پارامتر برای شما اهمیت چندانی ندارد، یک گوشی معمولی با بلندگوهای پایین یا اسپیکرهایی که در پشت گوشی قرار داده شده است، می‌تواند برای شما کاملاً مناسب باشد.

برای خرید هندزفری به چه نکاتی توجه کنیم؟

هندزفری اصطلاحی است که از آن برای توصیف فناوری‌هایی استفاده می‌شود که کاربر در آن، برای برقراری ارتباط نیازی به استفاده از دست‌هایش ندارد. بسیاری از این فناوری‌ها برای استفاده در حین کار با وسیله نقلیه ساخته شده‌اند، اما اغلب در بسیاری از مکان‌های دیگر نیز استفاده می‌شوند؛ تا به افراد اجازه دهند که به طور هم‌زمان چند کار را به شکل مؤثرتری انجام دهند.

با خرید هندزفری‌های جدیدتر نیز به کاربران می‌توانند کارهای مختلف را از طریق فرمان صوتی انجام دهند. به عنوان مثال هندزفری به کاربران این امکان را می‌دهد که به وسیله آن تماس تلفنی برقرار کنند، از اینترنت به اطلاعات دسترسی داشته باشند و انواع عملکردهای ارتباطی را از این طریق انجام دهند.

برای خرید هندزفری از رادیس کلیک کنید.

نکته 1: کیفیت صدای سیستم هندزفری

هیچ‌چیز آزاردهنده‌تر از این نیست که هنگام مکالمه با هندزفری صدا را به‌درستی درک نکنید و مدام ناچار به سؤال کردن شوید. همچنین نویز پس‌زمینه سیستم هندزفری نیز می‌تواند باعث کاهش چشمگیر کیفیت صدا شود؛ بنابراین، در نظر داشته باشید که قبل از خرید هندزفری، به ویژگی‌ها و کیفیت آن توجه کنید. هندزفری‌های رادیس از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

نکته 2: سیستم هندزفری با سهولت استفاده

عملکرد سیستم هندزفری عمدتاً برای امنیت شما حائز اهمیت است. ممکن است در حین رانندگی، تلفن شما زنگ بخورد و نتوانید جهت پاسخگویی به‌راحتی از هندزفری خود استفاده کنید. در این شرایط پیشنهاد می‌شود که از هندزفری‌های بیسیم استفاده شود. این هندزفری به‌راحتی در گوش قرار گرفته و دردسرهای یک هندزفری سیمی را ندارند.

مزایای خرید گوشی سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار هستند. آنها طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های متناسب با قشرهای مختلف مردم را در گوشی‌های خود ارائه می‌دهند. با خرید گوشی سامسونگ تجربه خوبی از بهترین فناوری دوربین کسب خواهید کرد. شما می‌توانید دوربین‌های آنها را با برخی از بهترین دوربین‌های دیجیتال موجود در بازار مقایسه کنید. آنها همچنین دارای بهترین صفحه‌نمایش، فناوری پیشرفته و ظریف و در عین حال قدرتمند هستند.

برای خرید گوشی سامسونگ از رادیس کلیک کنید.

چند سالیست که سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های همراه در سطح جهان بوده است. سامسونگ با فروش بیش از دو میلیارد دستگاه در یک دهه اخیر، فاصله زیادی با سایر برندهای گوشی هوشمند دارد.

گلکسی ضد آب است، به این معنی که می‌توانید از آن در زیر باران یا حتی هنگام شنا استفاده کنید. همچنین دارای ویژگی‌های دوربین شارپ است که می‌توانید توسط آن عکس‌های حرفه‌ای بگیرید. رادیس انواع گوشی‌های سامسونگ را عرضه کرده و شما می‌توانید به قیمت مناسب آن را تهیه کنید.

کد خبر 1655907

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گوشی های هوشمند سیستم هندزفری خرید هندزفری خرید موبایل گوشی هوشمند برای خرید برنامه ها برای شما گوشی ها یک گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران: این سارقان در قالب ۲۱ باند زورگیری و سرقت در سراسر کشور فعالیت می‌کردند که در تهران به دام افتاده‌اند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • در کنکور ۱۴۰۳ اینترنت قطع نمی‌شود / داشتن هندزفری و موبایل واره تخلف است
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت