Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:35:09 GMT

تجلیل معاون وزیر ورزش از فرزند شهید شمسی‌پور

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۶۰۴۶

تجلیل معاون وزیر ورزش از فرزند شهید شمسی‌پور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان با حضور در منزل خانواده شهید علیرضا شمسی‌پور شهید شاخص کشور از فرزندان این شهید بزرگوار دلجویی و تجلیل به‌عمل آورد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در این دیدار با بیان اینکه شهدا، تاریخ انقلاب اسلامی هستند عنوان کرد: آنان افتخارآفرینانی هستند که در عرصه‌های گوناگون جامعه جلوه‌گری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولادگر با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت و اینکه شهادت در مسیر خدا و طریق حق افتخاری عظیم برای انسان است، افزود: مردم ایران اسلامی با درایتی که دارند به خوبی این فرهنگ را پذیرفته‌اند.

وی با تجلیل از مقام شهید شمسی‌پور خاطرنشان کرد: توفیق دیدار از خانواده معزز شهدا بسیار ارزشمند است و همگی ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی این سرزمین هستند، افزود: شهیدان بهترین الگو و چراغ راه هدایت برای جوانان هستند و باید شهیدانی همچون شمسی‌پور به جوانان کشور بیشتر معرفی شوند.

گفتنی است؛ سردار ‌شهید علیرضا شمسی‌پور در ۱۳ اردیبهشت ماه ‌سال ۹۵ در عملیات تفحص شهدا در منطقه کانی‌مانگا (‌پنجوین عراق) بر اثر انفجار مین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: تجلیل از خانواده شهدای ورزشی ورزش و جوانان وزیر ورزش شمسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان