Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حضور پلیس در مناطق سیل‌زده امامزاده داوود (ع) گفت: پلیس با حضور در منطقه سیل‌زده و تامین امنیت تلاش می‌کند تا به سیل‌زدگان کمک و امدادرسانی کند.

به گزارش ایران اکونومیست، سردار حمید هداوند در پی وقوع حادثه سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در ساعات اولیه بامداد امروز با حضور در منطقه با اشاره به اقدامات پلیس در جریان سیل امروز اظهار کرد: از دقایق اولیه وقوع این اتفاق عوامل و یگان‌های مختلف فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل حادثه حضور پیدا کردند و اقدامات لازم را در خصوص برقراری امنیت و کمک به سیل‌زدگان به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، یگان‌های ویژه، یگان امداد، پلیس پیشگیری و سایر پلیس‌های تخصصی از دقایق اولیه این حادثه در محل حضور پیدا کردند و ضمن برقراری امنیت منطقه، به آسیب‌دیدگان این حادثه به نحو مقتضی کمک‌رسانی کردند.

هداوند تاکید کرد: تا ساماندهی کامل این منطقه، پلیس حضوری فعال در منطقه خواهد داشت و تمام تلاش خود را صرف خدمت‌گزاری به آسیب دیدگان این حادثه خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سیل امام زاده داوود ، پلیس ، سردارحمید هداوند ، سیل تابستانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سیل امام زاده داوود پلیس سیل تابستانی انتظامی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است

انتشار بوی نامطبوع و آزار دهنده از ساعات پایانی شامگاه پنجشنبه در محدوده شهر‌های بندرترکمن و سیجوال و ده‌ها روستای مناطق غرب استان گلستان، موجب نگرانی شهروندان و ساکنین این منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو از ساعات پایانی شامگاه پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت)، انتشار بوی نامطبوع و آزاردهنده در حوالی شهرستان بندر ترکمن در غرب گلستان زمینه ساز ایجاد نگرانی بین اهالی منطقه شد.

در زمان تنظیم این خبر (۲ بامداد) شدت این بوی آزاردهنده در سطح شهر‌های سیجوال و بندر ترکمن و ده‌ها روستای منطقه رو به افزایش است.

نورمحمد جعفری، فرماندار شهرستان بندر ترکمن بامداد جمعه در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده همه دستگاه‌های متولی و خدمات رسان و انتظامی در حال آماده باش هستند.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی و میدانی شرکت گاز در حال رصد و پایش خطوط انتقال گاز منطقه هستند، ولی تاکنون موردی خاصی حاصل نشده است.

جعفری ادامه داد: تمامی جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی و cng پایش شده است، ولی مشکلی مشاهده نشد.

فرماندار بندر ترکمن گفت: بنا به گزارشات واصله از برخی مناطق روستایی شدت انتشار گاز در این مناطق کاهش یافته است لیکن برای اظهار نظر رسمی در این خصوص نیاز به مستندات و نظرات کارشناسی داریم.

شهرستان بندرترکمن با دارا بودن دو شهر و حدود ۳۵ روستا حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۳۵ کیلومتری غرب شهرستان گرگان واقع شده است

دیگر خبرها

  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم بدون خسارت جانی
  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • تصاویری تلخ از منطقه امام‌زاده ابراهیم گیلان پس از آتش سوزی
  • فیلم| تصاویری تلخ از وضعیت منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی هولناک دیشب
  • ببینید | اولین تصاویری از منطقه امام‌زاده ابراهیم(ع) پس از آتش‌سوزی شدید