Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، «نادر نوروزی» در نشست صمیمانه با سرمایه‌گذاران کشوری و کرمانشاهیان مقیم تهران در سالن همایش های برج میلاد اظهار داشت: برای رونق اقتصادی کرمانشاه در مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه برنامه ریزی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: پروژه‌های جذاب از نظر سرمایه‌گذاری امروز برای سرمایه گذاران معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری از هرگونه سرمایه‌گذاری در شهر کرمانشاه استقبال خواهد کرد و قطعا حامی سرمایه‌گذاران خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: همه زمینه‌های سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران را در شهر کرمانشاه با همکاری مجموعه استانداری فراهم خواهیم کرد و به سرمایه‌گذاران قول می‌دهیم تمام تلاش را برای تسهیل سرمایه‌گذاری آنان بکار گیریم.

ظرفیت های کرمانشاه نیازمند سرمایه‌گذاری است

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه تنوع ظرفیت‌ها ویژگی برجسته شهر کرمانشاه است، افزود: ظرفیت‌های طبیعی و غیرطبیعی کرمانشاه امروز نیازمند سرمایه‌گذاری برای شکوفایی است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه به واسطه ظرفیت‌های متنوعش از شهرهای بی‌نظیر کشور است، گفت: تنوع قومیتی، مذهبی، اقلیم، پیشینه تمدنی، فرهنگی و تاریخی شهر کرمانشاه ظرفیت بی‌نظیر این شهر محسوب می‌شود.

شهردار کلانشهر کرمانشاه در ادامه سخنانش جنگ در کرمانشاه آغاز و در پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ با عملیات مرصاد در این استان پایان یافت، اظهار کرد: مقاومت و دلاورمردی‌های مردم استان کرمانشاه بر این شد که مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه، این استان را سینه ستبر ایران اسلامی خواندند.

وی ادامه داد: اگر استان کرمانشاه را سینه ستبر ایران اسلامی بدانیم، شهر کرمانشاه قلب تپنده این سینه خواهد بود.

کرمانشاه نمایشگاه وحدت اقدام و مذاهب

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به اینکه کرمانشاه نمایشگاه وحدت اقوام و مذاهب است، گفت: کرمانشاه استان خاص کشور در عرصه فرهنگی است.

«هاشم درویشی» اظهار داشت: شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس در امنیت امروز میهن اسلامی نقش مهمی دارند و جا دارد امروز از همه زحمات دلاورمردان عملیات غرورآفرین مرصاد تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: آبادانی کرمانشاه با حضور سرمایه‌گذاران دلسوز رقم خواهد خورد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به نامگذاری پنجم مرداد به نام روز ملی کرمانشاه، تصریح کرد: ای کاش مردم کرمانشاه این افتخار را داشتند که در این روز خدمت مقام معظم رهبری برسند.

وی ادامه داد: کرمانشاه سرزمین فرصت‌هاست و این مساله در وحدت بین اقوام و مذاهب به خوبی قابل مشاهده است.

درویشی با اشاره به ویژگی برجسته مقاومت مردم کرمانشاه، گفت: مقاومت در برابر دشمنان تا دندان مسلح نمایش ظرفیت وحدت قومی در کرمانشاه بود.

وی با بیان اینکه کرمانشاه در حوزه دفاع مقدس نیز ظرفیت‌های بیشماری دارد، گفت: باید از ظرفیت گردشگری دفاع مقدس در کرمانشاه به نحو احسن استفاده شود.

وی ادامه داد: کرمانشاه با سبقه هفت هزار ساله شهر نشینی آغوشش را برای حضور سرمایه‌گذاران باز کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه اظهار داشت: وضعیت و جایگاه فعلی کرمانشاه در شاخص‌های فلاکت و بیکاری شایسته این دیار نیست.

وی با اشاره به ظرفیت بزرگ مرزی در استان کرمانشاه برای سرمایه‌گذاری، گفت: با سرمایه‌گذاری درست می‌توان سهم قابل توجهی از صادرات و واردات را به مردم شریف کرمانشاه اختصاص داد.

کرمانشاه نگین درخشان انقلاب اسلامی است

یکی از فرماندهان میدانی عملیات مرصاد هم در ادامه با اشاره به اینکه کرمانشاه نگین درخشان انقلاب اسلامی است، گفت: همه باید تلاش کنیم تا کرمانشاه به جایگاه واقعی و شایسته‌اش بازگردد.

سردار «رسول ایوانی»، اظهار داشت: کرمانشاه را به واسطه انقلابی‌گری، مقاومت و ایثار مردمانش می‌شود نگین درخشان انقلاب اسلامی نامید.

وی افزود: کرمانشاه تنها یک روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی وارد بحران درگیری با ضدانقلاب و استکبار جهانی شد.

این فرمانده میدانی دفاع مقدس تصریح کرد: قدرت اقتصادی حرف اول را در معرفی شهرها می‌زند و باید سرمایه‌گذاران کرمانشاهی به این نکته توجه کنند.

سردار ایوانی خاطرنشان کرد: باید به این نکته که خدمت به مردم کرمانشاه خدمت به مردم کل کشور است توجه کنیم، زیرا روزگاری مردم این خطه با ایثارشان جان ملت ایران را حفظ کردند.

وی ادامه داد: همه باید برای بازگشت کرمانشاه به جایگاه واقعی و شایسته‌اش تلاش کنیم.

برچسب‌ها عملیات مرصاد دفاع مقدس شهرداری کرمانشاه کرمانشاه برج میلاد تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عملیات مرصاد دفاع مقدس شهرداری کرمانشاه عملیات مرصاد دفاع مقدس شهرداری کرمانشاه کرمانشاه برج میلاد تهران استان کرمانشاه انقلاب اسلامی سرمایه گذاران سرمایه گذاری شهر کرمانشاه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند، مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است.

وی همچنین با بیان اینکه سرمایه‌گذار در روند سرمایه‌گذاری نباید دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: مجموعه مدیریت دولت در استان، در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده است تا با تأمین نیازهای آنها، روان‌سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شد و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری‌ها را صادر کرد.

کد خبر 748725

دیگر خبرها

  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان