Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@12:31:36 GMT

نوژن، ارائه دهنده انواع مبلمان و پارتیشن اداری

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۶۱۵۹

نوژن، ارائه دهنده انواع مبلمان و پارتیشن اداری

هنگامی که قصد دارید یک کسب وکار در یک دفتر، شرکت و یا اداره را تأسیس کنید اولین و مهم‌ترین اقدام، تجهیز دفتر با عناصر مهمی همچون مبلمان و پارتیشن اداری است.

مبلمان و پارتیشن اداری از عناصر کلیدی در هر دفتر هستند که نه تنها زیبایی ظاهر یک ساختمان را بهبود می‌بخشند بلکه باعث ایجاد راحتی و افزایش بهره وری کارمندان نیز خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه مبلمان اداری و پارتیشن بندی به عنوان بخش‌های اصلی محیط کار بدون شناخت دقیق و کارایی مناسب تصمیم مشکلی به نظر می‌رسد.

هنگام بررسی گزینه‌های خرید مبلمان باید تناسب عملکرد خوب راحتی و زیبایی را در نظر گرفت تا بتوان بهترین گزینه موجود و متناسب با بودجه وکیفیت مناسب را انتخاب کرد.

مبلمان اداری نوژن با اعمال تمام اصول ارگونومی و تناسب با سلامت مصرف کنندگان طراحی مدرن و اصولی را با دقت در تولیدات خود اجرا می‌کند و طیف وسیعی از انواع طراحی‌های زیبا را ارائه می‌کند.

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری در بخش‌های مختلف و متناسب با آن نصب می‌شود. به عنوان مثال در تمام قسمت‌های مختلف یک دفتر مانند فضای پذیرایی مهمان، کارمندان، اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس، مبلمان مخصوص به خود باید قرار بگیرد.

انواع مبلمان اداری عبارتند از: میز کارمندی، میز کارشناسی، میز مدیریت، کانتر منشی، میز کنفرانس و انواع صندلی اداری متناسب با آن است که باید در یک دفتر وجود داشته باشد.

میز مدیریت

میز مدیرعامل و رئیس یک مجموعه اغلب طراحی منحصربه فرد و متفاوتی از سایر میزهای اداری دارد و توسط مدیران آن مجموعه استفاده می‌شود. ماهیت آنها به گونه‌ای است که نیازمند طراحی و متریال خاص تری نسبت به سایر میزها می‌باشد.

تنوع در طراحی با انواع کلاسیک و مدرن، ابعاد بزرگ‌تر و دسترسی بهتر از مشخصات آن است.

میز کارمندی و کارشناسی

میز کارمندان اغلب دارای کشو و محفظه‌ای برای تجهیزات کامپیوتری است. میز کارمندان باید کاملاً استاندارد باشد تا درساعات کار باعث خستگی و ایجاد مشکلات سلامتی در کارمندان نشود. اغلب میزهای کارمندی از متریال ام دی اف ساخته می‌شود. این متریال ارزان قیمت تر است و تنوع زیادی در طرح و رنگبندی دارد.

میز کنفرانس

خرید میز کنفرانس یکی از اصلی ترین اقدامات برای برگزاری جلسات کاری است و جزو لوازمی است که در اتاق کنفرانس باید وجود داشته باشد. با توجه به مساحت اتاق، ابعاد و اشکال مختلفی برای آن طراحی می‌شود.

برخی از معمول‌ترین طراحی آنها شامل میز دایره‌ای، نیم دایره یا U شکل، بیضی و مستطیل است. در بسیاری از طرح‌های موجود میزها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که بتوان مسیر عبور کابل‌های صوت و برق را در آنها مخفی نمود.

نوژن یکی از تولید کنندگان و تأمین کنندگان پیشرو و تخصصی در تولید میز کنفرانس است که انواع آن را با طراحی سفارشی ارائه می‌کند.

صندلی اداری

صندلی‌های اداری نیز به تناسب میزهای اداری یعنی در مدل‌های صندلی مدیریت، صندلی کارمندی، صندلی کنفرانس و صندلی انتظار طراحی می‌شوند. صندلی‌های کارکنان باید کاملاً ارگونومیک با قابلیت چرخش، تنظیم پشتی، ضد تعریق و قابل جابجایی باشد. صندلی کنفرانس نیز برای برگزاری جلسات کاری طراحی شده‌اند و نیاز به امکانات خاصی ندارند، تنها باید دارای استفاده راحت باشند.

نکات مهم در خرید مبلمان اداری

نکته اصلی در خرید مبلمان اداری راحتی هر قطعه و سازگاری آن با وظایف روزمره کارمندان است. با وجود ساعات کاری زیاد، خرید میز و صندلی اداری که در راستای حفظ سلامتی کارکنان باشد اهمیت خاصی دارد.

میزها باید دارای ارتفاع استاندارد و دسترسی خوب بوده و صندلی‌ها باید راحت باشند تا در استفاده طولانی مدت عملکرد عالی را ارائه دهند. درحالی که حس راحتی این لوازم مهم است از نظر زیبایی نیز باید دلپذیر باشند. امروزه با بکارگیری انواع متریال مهندسی شده طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌ها و روکش‌های داخلی از جمله پارچه و چرم موجود است. با هر سبک و سلیقه‌ای می‌توان گزینه محبوب خود را انتخاب کرد. در صندلی‌های بروزتر عملکردهای اضافی مانند قابلیت تنظیم، کارایی را بسیار بهبود بخشیده است.

پارتیشن اداری

به نقل از نوژن، پارتیشن اداری یکی از راه‌های استفاده مؤثرتر از فضای اداری است.

پارتیشن اداری به دلایل متعددی می‌تواند به عنوان ابزار وسازه ای مفید تفکیک فضا را برای ایجاد بخش بندی‌های مورد نیاز برای یک دفتر کار به وجود آورد. افزایش بهره وری کارمندان، استفاده مفید از یک فضای بزرگ و ارتقای کارایی همگی به لطف پارتیشن بندی دفاتر انجام می‌شوند.

انواع پارتیشن

پارتیشن‌ها سازه‌هایی با پروفیل آلومینیوم و یا چوب هستند که پنل هایی از شیشه و یا ام دی اف و سایر متریال در آن قرار می‌گیرد تا به صورت دیوارهای نازک اتاقک‌های مجزا را در یک محیط ایجاد کنند. انواع مختلفی از این سیستم تولید و طراحی می‌شوند که عبارتند از:

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی از یک چارچوب یا پروفیل آلومینیوم تشکیل شده است که می‌توان پنل هایی از متریال مختلف را در آن قرار داد که مهم‌ترین و محبوب ترین آن شیشه است.

شیشه‌هایی که در این سیستم پارتیشن بندی استفاده می‌شود از نوع سکوریت، لمینت، سند بلاست، هوشمند و شیشه‌های رنگی و غیره هستند که دوام فوق العاده‌ای دارند و کاملاً ایمن اند.

وجود پروفیل آلومینیومی وزن سازه را به شدت سبک و استحکام سازه را تضمین می‌کند. از این رو حمل و جابه جایی آنها کاملاً راحت است.

پارتیشن شیشه‌ای را به صورت فریم دار و به صورت فریم لس می‌سازند. در نوع فریم دار قاب و پروفیل آلومینیومی در ظاهر نمایان است و در نوع فریم لس طراحی پارتیشن به گونه‌ای است که پروفیل آلومینیوم به صورت توکار در کف و سقف و دیوارها قرار می‌گیرند و در ظاهر بین پنل‌های شیشه‌ای قاب حذف شده است تا ظاهر یکدست‌تری در آن ایجاد شود.

پارتیشن‌ها عایق مؤثری برای صدا و آلودگی‌های صوتی در دفاتر و محیط‌های کاری شلوغ هستند. برای ارتقاء خواص عایق صدای آنها و ایجاد فضای مسکوت تر می‌توان آنها را به صورت دوجداره سفارش داد و محیطی راحت و دلپذیر با حریم خصوصی بیشتر ایجاد کرد. پارتیشن‌های شیشه‌ای نور طبیعی را به خوبی منتشر می‌کنند و نیاز به ایجاد نور مصنوعی را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

پارتیشن ام دی اف

وجود ام دی اف در ساخت پارتیشن‌ها گزینه‌ای مقرون به صرفه و ارزان قیمت است. به دلیل همین صرفه جویی در هزینه‌ها، سفارش پارتیشن ام دی اف در بسیاری از ادارات و سازمان‌ها محبوب است. پارتیشن‌های ام دی اف نیز همچون نوع شیشه‌ای می‌تواند عایق صدا باشند، اما در انتشار نور عملکرد خوبی ندارند و نور را مسدود می‌کند.

برای ارتقاء مزایای آنها اغلب آن را با شیشه ترکیب می‌کنند و با نصب پرده کرکره‌ای و درب دید و نور را به خوبی می‌توان در آن کنترل کرد.

اگر به دنبال سیستم پارتیشن بندی ارزان قیمت هستید. این راهکار خوبی است اما اگر دوام، کیفیت، زیبایی، ایجاد سکوت، کنترل دید و نور برایتان اولویت دارد پارتیشن شیشه‌ای به خوبی با انتظارات شما هماهنگ است.

انواع مبلمان و پارتیشن اداری نوژن با بهره گیری از متریال با کیفیت و با گارانتی و طراحی سفارشی متناسب با محیط کاری شما طراحی، تولید و اجرا می‌شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست به وب سایت رسمی نوژن به نشانی اینترنتی https://nujan.net مراجعه نمایید.

کد خبر 591667

منبع: ایمنا

کلیدواژه: میز کنفرانس مبلمان اداری پارتیشن اداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مبلمان و پارتیشن اداری انواع مبلمان مبلمان اداری پارتیشن بندی میز کنفرانس پارتیشن ها صندلی ها ام دی اف یک دفتر شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد

دریافت 126 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان از «گرگین» و جنایات این گروهک تروریستی منتشر شد.

کد خبر 6093009

دیگر خبرها

  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد