Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش گفت: با پیگیری‌های انجام شده، ایرادات آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در جلسه دیروز هیات دولت بررسی و رفع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  نهاوند، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در سفر به نهاوند اظهار داشت:  تجهیز نبودن بیمارستان شهید قدوسی، نداشتن سیستم سرمایشی  و عدم رفع نشدن نقایص این مرکز در زمان افتتاح ، از مهم‌ترین مشکلاتی است که پس از گذشت پنج سال از زمان افتتاح آن، مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی در ادامه برنامه‌های سفر به نهاوند از ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش نهاوند در شهرک حیدری که 15سال است بدون اعتبار و بلاتکلیف رها شده بازدید کرد و گفت: متاسفانه کمبود اعتبار اختصاص یافته به این ساختمان در سال های گذشته باعث شد به  محل بزهکاری اجتماعی تبدیل شود  و‌مشکلات  برای اهالی شهرک حیدری  ایجاد کرده است.

نوری افزود: انشالله در سفر ریاست جمهوری پیگیر تخصیص این ساختمان خواهیم بود تا مشکلات آن برطرف شود.

وزیر اموزش و پرورش در این سفر سری به پروژه جاده دهفول  برزول و  فارسبان  که  به دلیل نبود اعتبارات دو سال از تعطیلی آن می‌گذرد، عنوان کرد: راه‌های نهاوند و مشکلات موجود آن از جمله حادثه خیزی ،تاریکی،نداشتن شانه خاکی  و پروژه‌های نیمه کاره و بدون اعتبار این حوزه از مهم‌ترین چالش‌های حوزه راه در شهرستان است.

نوری در بخش دیگری از سفر در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت:  با پیگیری‌های انجام شده، ایرادات آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در جلسه دیروز هیات دولت بررسی و رفع شدو با رفع همه ایرادات آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان فقط یک ایراد که نیاز به کارشناسی داشت باقی مانده که آن هم در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت مورد بررسی می‌شود.

«مدارس فرسوده» معضل پیش‌روی آموزش/ تعطیلی چندین ماهه مدارس فرصتی برای بازسازی فضای آموزشی استبیشترین مدارس فرسوده و تخریبی در شمال تهران است/پایتخت ایران زیر خط میانگین سرانه آموزشی760 نیروی فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان جذب مدارس همدان می‌شوند

وی  با اعلام اینکه 19 درصد مدارس کشور فرسوده هستند، اظهار داشت: برای بازسازی اعتباراتی از محل سفر هیات دولت و خیرین و تبصره 24 تخریب و بازسازی در نظر گرفته شده که می‌تواند بخش‌هایی از مدارس فرسوده را نوسازی کند.

وزیر آموزش و پرورش در باره آغاز روند اجرایی استخدام نیروهای جدید در آموزش و پرورش هم تصریح: به زودی 34 هزار و 813 نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند که این خبر خوبی برای جوانان مشتاق فعالیت در آموزش و پرورش است. همچنین 14 هزار کلاس درس برای حضور دانش‌آموزان در ابتدای مهرماه سال جاری مهیا می شود.
نوری  در بدو ورود به نهاوند بر سر مزار شهدای گروه انقلابی ابوذر و حاج میرزا محمد سلگی حضور پیدا کرد و در ادامه با خانواده شهید طالبیان و سلگی از شهدای عملیات مرصاد دیدار کرد.

انتهای پیام/741

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش ایرادات آیین نامه رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر فرهادی، ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: مقوله آموزش و پرورش در استان زنجان در متن قرار گرفته و همین امر موجب پرورش انسان‌های همچون دکتر مجید شهریاری و انسان‌های فرهیخته و متدین شده است.

وی با بیان اینکه معلم کارمند نیست و کار تکراری نمی‌کند، عنوان کرد: هر سال به تعداد دانش‌آموزان باید طرح و پروژه جدید در آموزش و پرورش اجرا شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه منابع انسانی در تعیین ثروت کشورها قابل قیاس با هیچ چیزی نیست، تصریح کرد: معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت دو پله شامل خانواده و مدرسه دارد خاطرنشان کرد: هر دو این پله‌ها متأثر از معلم است و معلم به این مقوله جامه عمل می‌پوشاند.

فرهادی ادامه داد: به همین خاطر مقام معظم رهبری مدام روی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید دارند و آن را نسخه شفابخش آموزش و پرورش خواندند.

وی با اشاره به اینکه سند غربی نیروی انسانی ما را نشانه گرفته بود، ابراز کرد: نیروی انسانی باید به درد کشور و مکتب ما بخورد و این سند مسیر را برای رسیدن به مقصد برای ما مشخص می‌کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش در توضیح اهمیت و جایگاه معلم یادآور شد: استاد یک فن را به دانشجو می‌آموزد اما کار معلم صرفاً آموزش دانش نیست بلکه زندگی را به دانش‌آموز یاد می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: از سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است و این نشان از توجه دولت سیزدهم به تعلیم و تربیت دارد.

فرهادی نظام رتبه‌بندی را کاری بسیار دشوار خواند و گفت: دولت سیزدهم بیش از ۹۰۰ هزار معلم را رتبه‌بندی کرد که ۵۷۲ هزار نفر تقاضای تجدید نظر دادند و در مدت چهار ماه تقاضای آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت و بیش از ۳۸۰ هزار نفر ارتقای رتبه گرفتند.

وی بیان کرد: امیدواریم دانش‌آموزانی در طراز سند تحول بنیادین و حیات طیبه که سیره تربیتی حضرت زهرا (س) در آن مورد تأکید قرار گرفته است، پرورش دهیم.

کد خبر 6098190

دیگر خبرها

  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند