Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: با توجه به اعلام وضع نارنجی از ‏سوی سازمان هواشناسی و ‏تداوم سامانه بارشی تا روز یک شنبه نهم مرداد ماه، از شهروندان درخواست ‏می شود که از هر گونه تردد و اتراق در بستر ‏رودخانه‌ها و مسیل‌ها اکیداً خودداری نمایند. ‏
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران، آقای رضا کیایی پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی، شاهد بارش شدید باران از اواخر شامگاه چهارشنبه در ‏استان تهران بودیم که این بارش‌ها در چند نقطه از استان، به ویژه درشهرستان‌های دماوند، رودهن و ‏کن موجب وقوع سیل گردید که علاوه بر آن نیز در منطقه کن شاهد رانش زمین بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای تهران، در کنار سایر ارگان‌های مربوطه، برای مهار ‏سیلاب در حالت آماده باش است، افزود: بر اساس هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی، وقوع باران ‏های شدید، وزش باد شدید موقتی و رعد و برق تا چند روز آینده ادامه دارد که این امر احتمال ‏جاری شدن سیلاب و رواناب‌ها را در پی خواهد داشت. ‏
وی با اشاره به رصد و پایش رودخانه‌های ‏استان توسط اکیپ‌های گشت و بازرسی امور‌های منابع آب تابعه و اطلاع رسانی‌های مکرر این ‏شرکت به منظور آگاه سازی مردم از شرایط جوی و احتمال وقوع سیلاب، تاکید کرد: هشدار وقوع ‏سیلاب کاملا جدی است و شهروندان گرامی باید توجه داشته باشند که هر گونه تردد و اتراق در حاشیه ‏رودخانه و مسیل‌ها خطر آفرین و حتی مرگبار است. ‏
کیایی پور در پایان خاطر نشان کرد: از گردشگران و همشهریان درخواست می‌شود که هشدار‌ها را ‏جدی گرفته و جهت حفظ جان خود و عزیزانشان، طی روز‌های آینده به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه‌ها ‏و مسیل‌ها تردد و یا اتراق نکنند. ‏

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارش ها شرکت آب منطقه ای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است

مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار سطح نارنجی برای برخی از مناطق این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی با تأکید بر هشدار سطح زرد در لرستان، گفت: تقویت فعالیت سامانۀ بارشی را از ظهر دوشنبه انتظار داریم.

او اضافه کرد: رگبار باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، خطر اصابت صاعقه و تندبادهای لحظه‌ای در لرستان به‌ویژه در مناطق شمالی و غربی این استان پیش‌بینی می‌شود.

بارش باران و باز هم آب‌گرفتگی خیابان‌های لرستان‌ + فیلم‌

مدیرکل هواشناسی لرستان هشدار داد: آب‌گرفتگی معابر، ایجاد رواناب، سیلابی‌شدن مسیل‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی و خشکه‌رودها پیش‌بینی می‌شود.

مرادپور یادآور شد: احتمال ریزش کوه، احتمال آسیب به سازه‌های سبک و موقتی به‌دلیل وزش باد و خسارت به باغات و مزارع کشاورزی در لرستان پیش‌بینی می‌شود.

او به پرهیز از سفرهای غیرضروری، اجتناب از اسکان در حاشیۀ رودخانه‌ها و مسیل‌ها، توقف فعالیت‌های کوهنوردی و اجتناب از کوچ عشایر در لرستان توصیه کرد.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران
  • تشدید بارش‌ها و احتمال سیلاب در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • ۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است
  • هشدار سیل و طوفان و تگرگ به ۱۸ استان | تهران در خطر بارش‌های سیل‌آسا
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • هشدار مجارستان برای احتمال وقوع جنگ جهانی سوم
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه