Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد سبزی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مردم استان مرکزی و مجمع نمایندگان استان مرکزی قدردان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی هستند و مطمئناً این گونه سفرها در شناخت ظرفیت مناطق مختلف و تعامل و تفاهم نزدیک دولت و مجلس تأثیر زیادی خواهد داشت.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت مصوبات قابل توجهی در استان مرکزی تصویب شد اما پیگیری و تعهد به تصویب برای وصول نتیجه نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: مصوباتی در حوزه فرهنگی، کشاورزی و جاده‌های شهرستان ساوه انجام شد که تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه از جمله این مصوبات است.

حجت الاسلام محمد سبزی عنوان کرد: تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب از سد کوچری به ساوه و ۹۰ میلیارد تومان جهت احداث کانال زیر دست سد الغدیر و بهسازی کانال رودخانه مزلقان بخش دیگری از مصوبات سفر هیئت دولت به شهرستان ساوه بود.

کد خبر 5549650

منبع: مهر

کلیدواژه: سد کوچری زرندیه ساوه بوشهر سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه مدیریت بحران آمار کرونا محرم 1401 ماه محرم اردبیل وقوع سیلاب بارش باران شیوع کرونا همدان سیل کرمان میلیارد تومان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران

نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • برنامه جدید دولت درخصوص کالابرگ چیست؟
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • آخرین مهلت استفاده از کلابرگ