Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مبارکه گفت: با توجه به پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وزش باد شدید و وقوع سیلاب، تمام نیروها و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرداری به حالت آماده‌باش درآمدند.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس هشدارهای سازمان هواشناسی و احتمال وزش باد شدید و وقوع سیلاب تمام نیروها و دستگاه‌های خدمات رسان شهرداری تا اوایل هفته آینده در آماده‌باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرداری و استفاده از تمام ظرفیت واحدها در جهت مدیریت بحران احتمالی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

شهردار مبارکه از رصد مسیل‌های سیلاب و اخذ گزارش‌های لحظه‌ای از معاونت‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی‌های به موقع می‌تواند نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها و خسارت‌های مالی و جانی شهروندان داشته باشد.

احمدی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری آماده پاسخگویی به شهروندان است، تاکید کرد: با اقدامات صورت گرفته و همکاری همه دستگاه‌ها از خطرات احتمالی به سلامت عبور خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، فعالیت سامانه بارشی تابستانه و بارش‌های رگباری از روز چهارشنبه پنجم مردادماه در استان آغاز شده است و روزهای پنجشنبه و شنبه شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی «مونسونی» خواهیم بود. ماهیت این بارش‌ها در مقطع کوتاهی بسیار ناگهانی و فراوان است و بستر رودخانه‌های فصلی و روستاهای کنار رودخانه‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

کد خبر 591666

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مبارکه شهردار مبارکه شهرداري مباركه بارش باران خدمات شهری آماده باش شهر شهرداری شهرداری ها پروژه های شهری شهرهاي ايران مدیریت شهری برنامه ریزی شهری مدیران شهری سیلاب سیلاب های شهری سامانه بارشی مونسونی طراحی شهری برنامه هاي شهرداري طرح های شهرداری آماده باش شهرداری آماده باش آتش نشانی نیروهای خدماتی شهرداری خسارت ساماندهی مسیل ها سامانه ۱۳۷ سامانه بارشی بحران ستاد مدیریت بحران مدیریت بحران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌