Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سیدجواد ساداتی‌نژاد" روز پنجشنبه در دیدار با ساکنان منطقه مسکن مهر ملایر گفت: دولت مصمم به رفع مشکلات مردم به ویژه ساکنان مهر است.

وی افزود: دولت گام‌های مهمی در راستای احداث مسکن برای مردم و محرومان برداشته و در قالب طرح نهضت ملی مسکن این اقدامات در دست اجرا است.

شهردار ملایر نیز گفت: ساکنان این منطقه مشکلات زیادی از جمله ترانشه‌ها دارند که باید از طریق وزارت راه و شهرسازی اقدام ویژه‌ای صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مجید فرجی" بیان کرد: ساکنان این منطقه دارای مشکلات دیگری همچون زیرساخت‌ها، مدارس، مرکز درمانی، ترانشه‌ها، عابر بانک و دیگر خدمات شهری هستند که در اولویت باید رفع شوند.

در جریان سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان همدان، نماینده ویژه دولت و وزیر جهاد کشاورزی همچنین از ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر نیز بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این پروژه قرار گرفت.

این پروژه سال ۱۳۹۹ بدون تکمیل نهایی و رفع نقایص و مشکلات آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

وزیر جهاد کشاورزی نیز به نمایندگی از جانب رییس جمهور به شهرستان‌های ملایر و نهاوند سفر می کند.
استان همدان در مجموع پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی(آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و روستایی) دارد که این استان همواره به واسطع موقعیت خاص جغرافیایی به عنوان شاهراه ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور یاد می شود.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی ملایر سفر استانی پروندهٔ خبری دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی ملایر سفر استانی وزارت جهاد کشاورزی ملایر سفر استانی سفر استانی رییس جمهور جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زهره‌ای صبح سه‌شنبه در دیدار با استاندار خراسان شمالی که در استانداری برگزار شد، حمل و نقل و نهضت ملی مسکن را مهم‌ترین رسالت دولت و وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد.

به وی به آمار به روز شده طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: بر اساس آخرین آمار به روز شده بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ساخته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: مشکلات تهیه زمین و یا موانع بانکی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی استان‌ها وجود دارد.

زهره‌ای در ادامه اظهار کرد: آسیب‌شناسی لازم در خصوص مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده و در اکثر این استان‌ها حل شده اما در نهایت نیازمند عزم جدی استان‌ها هستیم.

وی بر پیگیری جدی حل مشکلات پل خندقلو و مصوبات سفر رئیس جمهور تاکید کرد .

در ادامه استاندار خراسان شمالی نیز گفت: تا کنون تعهدات استانی در خصوص مصوبات  سفر رئیس جمهور به استان محقق شده است .

محمدرضا حسین نژاد افزود: در انجام تعهدات وزارت راه و شهرسازی در خصوص سفر رئیس جمهور باید تسریع شود زیرا بیشترین مصوبات در ارتباط با این وزارت خانه است.

کد خبر 6099151

دیگر خبرها

  • استقبال قمی ها ازرییس جمهور درمسیر چهاراه شهدا تا حرم بانوی کرامت
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود