Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، بیستمین رویداد فرهنگی عطر سیب با هدف کمک به تجهیز و تأمین نیازهای هیئات و مجالس عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع)، با مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در میدان امام حسین (ع) آماده خدمات رسانی به عموم بازدیدکنندگان است.

رویداد فرهنگی عاشورایی عطر سیب از روز یکشنبه دوم مردادماه در حالی آغاز به کار نموده که غرفه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با عرضه عمده و ارزان‌تر لوازم مورد نیاز هیئت‌های مذهبی و خدمات‌دهی گسترده، میزبان بیش از ۵ هزار هیئت عزاداری در این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت شهروند در این رویداد فرهنگی که به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری شهرداری تهران در حال برگزاری است با ارائه خدمات و تخفیفات ویژه و عرضه انواع گروه‌های کالایی متناسب با ایام محرم تا امروز توانسته با استقبال خوب هیئت‌های مذهبی و بازدیدکنندگان نمایشگاه روبرو شود.

گفتنی است رویداد فرهنگی عطر سیب با هدف کمک به هیئت‌ها و تأمین نیازهایشان راه‌اندازی شده و امسال بیستمین دوره این رویداد از دوم تا نهم مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در میدان امام حسین (ع) با ارائه انواع خدمات و محصولات فرهنگی همچون البسه، کتیبه، پرچم، لوازم صوتی و مواد غذایی در یک مکان با تخفیف‌های ویژه برگزار و پذیرای عموم بازدید کنندگان این نمایشگاه است.

کد خبر 5549688

منبع: مهر

کلیدواژه: شهروند فروشگاه های زنجیره ای نمایشگاه عطر سیب بازار تهران قیمت خرده فروشی کسب و کار قیمت مسکن قیمت خودرو قیمت گوشت قیمت مرغ قیمت میوه تبلیغات آپارتمان گوشت قرمز بازار مسکن خرید و فروش مسکن لوازم خانگی رویداد فرهنگی عطر سیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، چهارمحال و بختیاری در ۲ بخش تولید ماهیان سردآبی و بادام دارای زنجیره ارزش راهبردی است و این ۲ زنجیره نقش مهمی در معرفی استان در حوزه صادرات مواد غذایی دارد.
اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی مناسب برای استان‌هایی مانند چهارمحال و بختیاری است که ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری دارند، اما به دلایل مختلف این ظرفیت‌ها معرفی نشده است یا شناخته شده نیست.
در زمان برگزاری این رویداد مهم اقتصادی، نشست‌های دو طرفه میان تجار و بازرگانان خارجی با حضور مدیران اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه‌های غرفه چهارمحال و بختیاری در رویداد بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴ است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴