Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسونری می خواهد مهاجم 30 ساله ایرانی پورتو را به خدمت بگیرد. 

مهدی طارمی به یکی از گزینه های میلان تبدیل شده است. 

طرفداری ‌| بر اساس گزارش رسانه پرتغالی رکورد و تایید کالچو مرکاتو، میلان می خواهد در بازار نقل و انتقالات تابستانی 2022 مهدی طارمی را به خدمت بگیرد تا بتواند گزینه های بیشتری در خط حمله داشته باشد، یک بازیکن که بتواند با عملکردش آمار خط حمله روسونری را بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 میلان که همین حالا هم به امضای قرارداد با شارل دکتلار نزدیک شده است، می خواهد به تقویت ترکیب خود برای فصل آینده با هدف دفاع از عنوان قهرمانی و صعود به مراحل بالای لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد. روسونری در همین راستا مهدی طارمی را با توجه به سطح عملکردش در رقابت‌های داخلی و اروپایی زیر نظر گرفته است. گفته می شود که رقم پیشنهاد ارائه شده توسط میلان برای جذب مهدی طارمی، 26 میلیون یورو است. 

اخبار داغ 

والیبال ایران در سودای حضور بین 5 تیم برتر دنیا مهاجم سابق شارلوا به نساجی پیوست / رسمی درخواست کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد برای فسخ قراردادش / ادعای دیلی میل تشویق پوتین از سوی هواداران فنرباحچه در بازی مقابل دیناموکیف

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار پیشگو می شود(عکس) سردارآزمون جوان اول سال 1393 شد ( +عکس )

دیگر خبرها

  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا