Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر فردی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از اصفهان که عنوان قهرمانی را کسب کرد تیم خراسان رضوی موفق به کسب مقام دوم شد.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه ای استان قم بیان کرد: تیم‌های استان‌های کرمان و قم نیز مقام سوم مشترک مسابقات را کسب کردند.

وی اظهار داشت: مسابقات کشوری ورزش‌های زورخانه ای در رده سنی نونهالان روز گذشته در شهر قم آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی گفت: این مسابقات در رده سنی نونهالان برگزار شد و تیم‌هایی از کل استان‌های کشور در آن حضور یافتند.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه ای استان قم افزود: مسابقات در بخش اول خود شاهد برگزاری به صورت تیمی بود و در پایان تیم‌های برتر معرفی شدند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقات در بخش هنرهای فردی نیز با هم رقابت کردند که شامل سنگ، کباده، چرخ تیز، چرخ چمنی و میل بازی می‌شدو نفرات برتر این رشته‌ها نیز حکم قهرمانی و جایزه نقدی دریافت کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه ای استان قم مکان برگزاری این رقابت‌ها را سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم ذکر کرد و افزود: ۲۵۰ نفر شامل مربی، ورزشکار، داور و عوامل برگزاری در مسابقات ورزش‌های زورخانه ای نونهالان کشور حضور یافتند.

کد خبر 5549721

منبع: مهر

کلیدواژه: قم ورزش بوشهر سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه مدیریت بحران محرم 1401 آمار کرونا ماه محرم اردبیل وقوع سیلاب بارش باران همدان شیوع کرونا سیل کرمان ورزش های زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان ایران با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید و تیم‌های کردستان و فارس روی سکوهای دوم و سوم ایستادند.   خراسان رضوی در رده بندی مدالی مسابقات با کسب ۹ مدال طلا و یک برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد، کردستان با کسب ۴ طلا و یک نقره عنوان نایب  قهرمانی را از آن خود کرد و تیم فارس با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز، سوم شد. 

 

دیگر خبرها

  • ۲۲ اردیبهشت زمان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان
  • تقدیر از قهرمان تاریخ‌ساز یخ‌نوردی جهان
  • بهرامی: سرلک کشتی‌گیری تمام عیار و بلوطِ ریشه‌دار ماست
  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • استعدادیابی و تامین تجهیزات را در رأس کار قرار دادیم
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴