Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@13:41:11 GMT

ترکیب تیم‌ ملی وزنه‌برداری مردان ایران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۶۹۴۶

ترکیب تیم‌ ملی وزنه‌برداری مردان ایران اعلام شد

ترکیب تیم‌ ملی وزنه‌برداری مردان ایران برای حضور یافتن در مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از هجدهم تا بیست‌وهفتم مردادماه در قونیه ترکیه آغاز می‌شود؛ در این مسابقات ۴۸۳ رویداد در ۲۴ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

کاروان تیم‌های حاضر در رقابت‌های بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، چهارشنبه دروازدهم مردادماه تهران را به مقصد قونیه ترکیه ترک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ملی وزنه‌برداری مردان ایران در این مسابقات حاضر خواهد شد و در روزهای بیست‌ویکم و بیست‌وچهارم مردادماه با رقبایش دیدار می‌کند.

وزنه‌برداری ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با ترکیب زیر حضور می‌یابد؛

دسته ۶۷ کیلوگرم: حافظ قشقایی

دسته ۸۱ کیلوگرم: حسین سلطانی و میرمصطفی جوادی

دسته ۹۶ کیلوگرم: رضا بیرالوند

دسته ۱۰۲ کیلوگرم: امیر حقوقی و رسول معتمدی

دسته ۱۰۹ کیلوگرم: مهدی کرمی و پیمان جان

دسته ۱۰۹+ کیلوگرم: علیرضا یوسفی

همچنین سعید علی‌حسینی سرمربی و محمدرضا براری مربی تیم‌ملی وزنه‌برداری مردان ایران است. کوروش باقری نیز سرپرستی تیم‌ملی کشورمان را بر عهده دارد.

کد خبر 591689

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری تیم ملی وزنه برداری وزنه برداری آقایان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بازی های کشورهای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ملی وزنه برداری مردان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر محمدرضا نوروزی در برنامه زنده سلام خبرنگار افزود:­ بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری­ شایع‌ترین بیماری های­ مردان در سنین بالا هست و بسیاری از خانم‌ها در سنین­ ­میانسالی و کهنسالی تجربیاتی از مشکلات ادراری را دارند. وی گفت: بسیاری­ اختلالات باروری و ناباروری به مشکلات اورولوژی مرتبط می‌شود.دکتر نوروزی ادامه داد:­ کشور­ما در چندین حوزه پیشرفت‌های خیلی خوبی داشته است مانند­ناباروری مردان. وی افزود: در زمینه درمان و تحقیق در رابطه با سلول‌های بنیادی پیشرفت داشته ایم. ­کشت سلول‌های بنیادی­ در زمینه درمان ناباروری­ در مورد آقایان و خانم‌ها پیشرفت‌های خوبی­ حاصل شده است.نوروزی افزود: ما همیشه نگران هستیم با توجه به آلودگی‌های محیطی و صوت و غذای فست فود و غیره، بیماری‌های بدخیم و سرطان‌ها افزایش یابد. ­وی گفت: برخی از­­بیماری‌های کلیوی جزء شایع‌ترین سرطان‌ها هستند. مانند­ سرطان پروستات مردان و سرطان‌های مثانه. وی اظهار کرد: در کشور­ ما درمان‌ها به سمت درمان‌های کمتر تهاجمی پیش می‌رود، ­ درمان‌هایی که فرد نیاز به اعمال جراحی باز نداشته باشد مانند­ استفاده از لیزر و­  مهندسی بافت.وی در پایان گفت:­ جامعه اورولوژی یک جامعه پویا، فعال و همدل هستش و یکی از بخش‌های خیلی خوب ما بخش اورولوژی و جراحی برای متخصصین خانم هستند که ما در دنیا بیشترین تعداد اورولوژیست خانم را نسبت به جمعیت در کشورمان داریم.بیست و هفتمین همایش اورولوژی ایران از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • حماسه وعده صادق بیش از عملیات‌های دیگر نیازمند روایت فتح است
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • اسماعیلی با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳