Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:18:30 GMT

اهدای کولر به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی اردبیل

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۶۹۵۴

اهدای کولر به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با مشارکت اداره کل بهزیستی و ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) استان اردبیل ۵۵ دستگاه کولر آبی به خانواده‌های نیازمند منطقه گرمسیری استان اردبیل اهدا شد.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در این مراسم با بیان اینکه در ۴ ماه گذشته برنامه‌های مشارکتی مختلفی در حمایت از جامعه هدف این اداره کل برگزار شده، اظهار کرد: از ابتدای سال و شروع ماه مبارک رمضان افزایش کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم سبب شد تا میزان حمایت‌ها نیز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از همکاری و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قدردانی کرد و افزود: ساخت مسکن ۴۵ واحدی و ساخت اولین پارک اُتیسم در سطح استان اردبیل از مهم ترین اقدامات مشارکتی اداره کل بهزیستی در طی ماه‌های گذشته است.

 

مدیرکل اداره بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: در حوزه امور اجتماعی،انجام اقداماتی در راستای بیمه تکمیلی بانوان سرپرست خانواده و پیشگیری از اعتیاد نیز از فعالیت‌هایی است که با حمایت و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و موسسات انجام می‌گیرد.

مهدی افتخاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل با اشاره به پویش نسیم احسان که توسط بنیاد احسان در طول سال برگزار می‌شود اظهار کرد: در ایام کرونا اغلب فعالیت‌های این پویش در عرصه توزیع مواد غذایی و بهداشتی انجام شده است.

وی افزود: در قالب پویش نسیم احسان ۳۰۵ دستگاه کولر آبی و ۴۵ پنکه در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل بیان کرد: امروز ۵۵ دستگاه کولر آبی در بین نیازمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی در مناطق گرمسیری استان اردبیل توزیع خواهد شد.

وی با اعلام اینکه فعالیت‌های اجتماعی اداره کل بهزیستی در حوزه بیمه تکمیلی بانوان سرپرست خانوار نتایج بسیار موثری خواهد داشت، بر همکاری و حمایت هرچه بیشتر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل از این فعالیت‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/3727/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: حامد رضایی کولر آبی اهدای کولر نسیم احسان ستاد اجرایی فرمان امام ره استان اردبیل کل بهزیستی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت

طراح این درب با بیان اینکه پیکره چوبی این درب از بهترین چوب‌های چنار سفید، قرمز و چوب گردو، گیلاس، سرخدار و استخوان شتر تهیه شده گفت: این درب، تلفیقی از هنر سنتی و مدرن است.

 فرهاد متین فر مدت زمان ساخت این درب چوبی را ۷ ماه دانست و افزود: در این مدت، ۵ ماه کار دست و ۱۲۰۰ ساعت کار دستگاهی انجام شده است.

متین فر گره چینی بدون چسب و میخ با رنگ‌های طبیعی چوب را از جمله ویژگی‌های این درب بیان کرد.

 متین فر با بیان اینکه خطاطی‌های روی کار را استاد موحد انجام داده گفت: آیه «هو الله الذی لا اله الا هو عالم الغیب والشهادة» در سر درب آن نقش بسته است.

این درب قرار است همزمان با دهه کرامت در ورودی رواق دارالولایه مقابل روضه منوره حرم مطهر رضوی نصب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند