Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان تاکید کرد: با گرم‌تر شدن روابط دو کشور، طرف‌های ثالث در پی تشدید توطئه‌ها و تحریکات هستند ولی هر بار نیز شکست می‌خورند.

به گزارش ایسنا، سید عباس موسوی سفیر کشورمان در آذربایجان در گفت‌وگویی درباره روابط و مناسبات دو کشور ایران و آذربایجان گفت:  هر بار که روابط ایران و جمهوری آذربایجان گرمتر می شود، طرف های ثالث توطئه ها و تحریکات را تشدید می کنند، اما هر بار هم با شکست مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد : ایران و آذربایجان دو کشور دوست، برادر و مسلمان هستند و همواره از یکدیگر رضایت داشته و به هم احترام گذاشته اند.
این دیپلمات کشورمان همچنین به رفت و آمد مقامات دو کشور، هیات های پارلمانی در جهت ارتقاء روابط اشاره کرد.
موسوی به توییت اخیر سفیر رژیم صهیونیستی در آذربایجان اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی به دنبال دخالت، فتنه و تفرقه در امور کشورهاست.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سید عباس موسوی ایران و آذربایجان دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟

به گزارش خبرنگار جماران، ‌‌امام خمینی (س) در بیست و چهارم مرداد ماه سال 58 مطابق با بیست و یکم ماه مبارک رمضان سال 99 در جمع هیاتی از مقامات سوریه از جمله عبدالحلیم خدام (معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه) به منشأ ضعف در میان مسلمین اشاره کرده و فرمودند:

 

"برای من یک مطلب به شکل معماست و آن این است که همۀ دوَل اسلامیّه و ملت های‌‎ ‎‌اسلام می دانند که این درد چیست، می دانند که دست های اجانب در بین است که اینها را‌‎ ‎‌متفرق از هم بکند، می بینند که با این تفرقه ها ضعف و نابودی نصیب آنها می شود،‌‎ ‎‌می بینند که یک دولت پوشالی اسرائیل در مقابل مسلمین ایستاده ـ که اگر مسلمین‌‎ ‎‌مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می ریختند او را سیل می برد ـ مع ذلک‌‎ ‎‌در مقابل او زبون هستند. معما این است که با اینکه اینها را می دانند ، چرا با علاج قطعی،‌‎ ‎‌که آن اتحاد و اتفاق است روی نمی آورند؟ چرا توطئه هایی که استعمارگرها برای‌‎ ‎‌تضعیف آنها به کار می برند، آنها توطئه ها را خنثی نمی کنند؟ آیا این معما چه وقت باید‌ حل شود؟ و پیش کی باید حل بشود؟ این توطئه ها را کی باید خنثی کند غیر از دولت های‌‎ ‎‌اسلام و ملت های مسلمین؟ این معمایی است که شما اگر جوابی دارید و حل کردید این‌‎ ‎‌معما را به ما هم تذکر بدهید." ‌

صحیفه امام؛ ج 9، ص 274-275

دیگر خبرها

  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد