Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-09@02:23:42 GMT

لیست ۲۲ نفره مردان والیبال ایران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۶۹۸۶

لیست ۲۲ نفره مردان والیبال ایران اعلام شد


به گزارش خبرگزاری برنا؛ مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور 24 تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه سال جاری به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد.

فدراسیون والیبال بر اساس اعلام بهروز عطایی اسامی اولیه و بیست‌ودو نفره تیم ملی والیبال ایران برای حضور در این رقابت‌ها را به فدراسیون جهانی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، میثم صالحی، احسان دانش‌دوست، جواد معنوی‌نژاد، شهروز همایونفرمنش، سیدمحمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، رضا عابدینی، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، پوریا یلی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، فاضل پژومان، محمدرضا حضرت‌پور، محمدرضا موذن و ابوالفضل قلی‌پور بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی والیبال ایران هستند.

بر این اساس، اکبر محمدی (سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان، عظیم جزیده و احمد لاهوتی (مربیان)، یاناس (مربی بدنساز)، علی فرهادی (پزشک)، رضا قلی‌پور (تراپیست)، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری (آنالیزور) و محمدمهدی افشاری به عنوان ماساژور کادر فنی معرفی شده تیم ملی والیبال ایران هستند.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی مردان جهان در کشور اسلوونی به مصاف حریفان خود (آرژانتین، مصر و هلند) خواهد رفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسکوچیچ مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه استهبان محرم عملیات مرصاد والیبال تیم ملی والیبال ایران فدراسیون والیبال اسکوچیچ مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه استهبان محرم عملیات مرصاد تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن

به گزارش خبرگزاری مهر، قابت های شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با برگزاری دیدارهای جدول حذفی بخش مردان پیگیری شد.

دراین روز از رقابت ها علی پاکدامن و محمد رهبری در جدول ۶۴ نفره اصلی به مصاف حریفان خود رفتند. محمد رهبری با قبول شکست در این جدول از دور رقابت ها کنار رفت اما علی پاکدامن با کسب دو برد برابر نمایندگان قزاقستان و ترکیه تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت. او در این جدول برابر نماینده مصر شکست خورد و به کار خود پایان داد.

عملکرد نمایندگان ایران در روز پایانی رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ به این شرح است:

جدول ۶۴ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - ۲ آرتور سارکیسیان (قزاقستان)
محمد رهبری ۷ - ۱۵ توماس مارتینه (فرانسه)

جدول ۳۲ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - ۷ انور ایلدریم (ترکیه)

جدول ۱۶ نفره
* علی پاکدامن ۱۴ - ۱۵ ادهم بحقاط (مصر)

محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات بودند. باهرارسباران در جدول ۱۲۸ نفره و فتوحی در جدول ۶۴ نفره مقدماتی به کار خود پایان دادند.

جایگاه نهایی شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

* علی پاکدامن: جایگاه ۹
* محمد رهبری: ۳۴
* محمد فتوحی:۸۶
* فرزاد باهرارسباران: ۱۰۱

کد خبر 6097847

دیگر خبرها

  • ایران در لیست A صادرکنندگان محصولات شیلاتی قرار گرفت
  • کار را تمام شده بدانید، تیم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس 5 نفره است
  • ۲۲ اردیبهشت زمان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان
  • اظهارات عجیب تتلو در دادگاه پایانی ؛ برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کردم !
  • تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم/به دنبال معرفی جایگزین گیاهی برای مواد مخدر بودم!
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان (عکس)