Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان تاکید کرد: با گرم‌تر شدن روابط دو کشور، طرف‌های ثالث در پی تشدید توطئه‌ها و تحریکات هستند ولی هر بار نیز شکست می‌خورند.

به گزارش ایران اکونومیست، سید عباس موسوی سفیر کشورمان در آذربایجان در گفت‌وگویی درباره روابط و مناسبات دو کشور ایران و آذربایجان گفت:  هر بار که روابط ایران و جمهوری آذربایجان گرمتر می شود، طرف های ثالث توطئه ها و تحریکات را تشدید می کنند، اما هر بار هم با شکست مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد : ایران و آذربایجان دو کشور دوست، برادر و مسلمان هستند و همواره از یکدیگر رضایت داشته و به هم احترام گذاشته اند.
این دیپلمات کشورمان همچنین به رفت و آمد مقامات دو کشور، هیات های پارلمانی در جهت ارتقاء روابط اشاره کرد.
موسوی به توییت اخیر سفیر رژیم صهیونیستی در آذربایجان اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی به دنبال دخالت، فتنه و تفرقه در امور کشورهاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سید عباس موسوی ، ایران و آذربایجان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سید عباس موسوی ایران و آذربایجان ایران و آذربایجان دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدحالی چند تن از هواداران تراکتور

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی در رابطه با بدحالی چند تن از هواداران تراکتور در دیدار با ذوب آهن توضیحاتی ارائه کرد.

شب گذشته تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از سد ذوب‌آهن گذشت و به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کرد. در خلال بازی چند تن از تماشاگران تراکتور از شدت ناراحتی بدحال شدند که در این میان یکی از آنان به علت وخامت حالش توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

وحید شادی‌نیا، در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با این موضوع اظهار کرد: مطابق گزارش‌های دریافتی به غیر از یک تماشاگر که به دلیل شرایط بد جسمانی‌اش به بیمارستان شهید مدنی تبریز منتقل شده، بقیه تماشاگران بدحال این مسابقه به صورت سرپایی در ورزشگاه درمان شدند. هوادار انتقال داده شده به بیمارستان هم تحت معالجه بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

او ادامه داد: همچنین «گریگول» بازیکن ذوب آهن از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود که شب گذشته در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری شد و در حال حاضر مرخص شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷ نشانه که می گوید باید کسی که دوستش دارید را ترک کنید
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند