Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی جوهری امروز در مراسم افتتاح سیزدهمین مرکز کارآموزی قوه قضاییه کشور در گرگان گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال در مجموع ۷۰۰ کارآموز قضایی پس از طی دوره کارآموزی وارد بدنه دستگاه قضایی کشور شوند.

او افزود: خوشبختانه با همت رئیس کل دادگستری گلستان و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری دوره کارآموزی قضایی، امروز شاهد راه اندازی سیزدهمین مرکز‌ی کشوری کارآموزی قضایی قوه قضاییه در گرگان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوهری گفت: در گلستان زیرساخت‌های خوبی از حیث سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارد و ان شاء الله دوره‌های کارآموزی بیشتری هم در آینده به این مرکز اختصاص داده خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان نیز در این مراسم گفت: با افتتاح این مرکز، گلستان به جمع استان‌هایی پیوست که صلاحیت پذیرش کارآموزان قضایی و آموزش آنان را برعهده می‌گیرد.

حیدر آسیابی افزود: قضات جوانی که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند پیش از مشغول شدن در کسوت قاضی در دادگاه‌ها و دادسراها، در این مرکز یک دوره کار آموزی ۹ ماهه را در حضور قضات پیشکسوت و برجسته طی می‌کنند و برای نشستن بر کرسی قضاوت، آماده می‌شوند.

آسیابی با بیان این که اولویت جذب و به کارگیری نخبه‌های هر دوره کارآموزی قضایی با استان‌های میزبان است، افزود: راه اندازی این مرکز، این فرصت را برای جذب قضات نخبه و تامین کادر قضایی استان که همیشه یکی از چالش‌های ما در دادگستری استان بود، فراهم می‌کند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در نخستین دوره این مرکز، ۲۲ نفر دوره کارآموزی قضایی خود را آغاز کردند.

مرکز کارآموزی قضایی گلستان با حوضر مدیر کل آموزش قوه قضاییه امروز در گرگان افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری گلستان کار آموزی قضایی کارآموزی قضایی دوره کارآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان

وزارت مهاجرین حکومت طالبان اعلام کرد بیش از ۲۰۰ نفر از دختران در آزمون دوره مامایی در ولایت قندوز در شمال افغانستان شرکت کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت مهاجرین حکومت طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای اظهار داشت 234 نفر از دختران در آزمون دوره سه ساله مامایی در ولایت قندوز شرکت کردند که از این میان 80 نفر پذیرفته خواهند شد.

اطلاعیه افزود هزینه آموزش این دوره را دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل پرداخت می‌کند.

وزارت بهداشت حکومت طالبان اسفندماه سال گذشته در نامه‌ای از ریاست‌های این وزارتخانه در ولایت‌های مختلف افغانستان خواست تا روند پذیرش دختران فارغ‌التحصیل از دبیرستان را به دانشکده‌های پزشکی آغاز کنند.

اولین پاسخ رسمی طالبان به چرایی تعلیق تحصیل دخترانمعاون سیاسی وزارت خارجه افغانستان: در تلاشیم شرایط ادامه تحصیل دختران فراهم شودآمادگی دانشگاههای ایران برای تحصیل دختران افغانستانی

خبرگزاری دولتی «باختر» گزارش داده بود روند پذیرش دختران در دانشکده‌های پزشکی دولتی در ولایت‌های کاپیسا، پروان، پنجشیر، میدان وردک، غزنی، پکتیکا، لوگر، خوست، بدخشان، بامیان و پکتیا آغاز شده است.

پیش از این نیز «قلندر عباد» وزیر بهداشت حکومت طالبان گفته بود افغانستان با کمبود پزشک زن مواجه است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان