Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «مریم جلالی» روز پنجشنبه همزمان با سفر رییس جمهور به استان همدان به شهرستان بهار سفر کرد و پس از بازدید از کاروانسرای تاج آباد در شورای اداری این شهرستان افزود: با جهانی شدن آثار تاریخی یا صنایع دستی منطقه ای باید جهانی فکر کرد چراکه همین موضوع موجب بیشتر شدن ارزآوری می شود.

وی خاطرنشان کرد: همه مشکلات نیازمند اعتبار نیست، بلکه نیازمند عزم جدی است و کاروانسرای تاج آباد مشکل تملک دارد و با مدیر صندوق تماس گرفته شد و سعی بر آن است که در اسرع وقت مشکل آن برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی ادامه داد: کاروانسراها در تمام دوره تاریخ ما نقش مهمی داشته‌اند، کاروانسرای تاج‌آباد به عنوان یکی از کاروانسراهای زیبای دوران بعد از اسلام در عصر صفوی و در روستای تاج‌آباد شهرستان بهار استان همدان بنا شده است.

به گزارش ایرنا، پرونده ثبت جهانی ۵۶ کاروانسرای ایران(در ۲۴ استان) تشکیل شده که کاروانسرای شاه عباسی «فرسفج» در تویسرکان و کاروانسرای «تاج‌آباد» در روستای رسول‌آباد شهرستان بهار استان همدان نیز در این فهرست قرار دارد.

استان همدان در مجموع داری یک هزار و ۸۰۰ اثر و بنای تاریخی و فرهنگی واجد ارزش است که از این تعداد هزار اثر آن در فهرست میراث ملی کشور ثبت شده است.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

برچسب‌ها شهر همدان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی پروندهٔ خبری دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی شهر همدان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی استان همدان رییس جمهور سفر استانی تاج آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روح اله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری است.

او تصریح کرد: از نیمه دوم هفته به بعد شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود که پس از آن بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در استان همدان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان، فامنین و بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

روح اله زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۲ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر