Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@03:29:41 GMT

سیلاب در رودهن جان یک نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۷۳۰۶

سیلاب در رودهن جان یک نفر را گرفت

مهیار مقیمیان گفت: سیلاب در رودهن جان یک نفر را گرفت و پیکر متوفی پیدا و تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهیار مقیمیان، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، در تشریح آخرین اخبار مرتبط با سیلاب رودهن گفت: شب گذشته بعد از بارش‌هایی که در نقاط مختلف استان تهران انجام شد، آب‌گرفتگی‌ها و به هر حال سیلاب‌هایی را در نقاط مختلف شاهد بودیم که در «رودهن» هم این سیلاب به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در جریان سیلاب رودهن یک نفر که با خودروی شخصی خود در حاشیه رودخانه توقف داشته، مفقود شد اما بعد از اعلام گزارش این اتفاق از سوی ستاد بحران شهرستان دماوند به هلال احمر شهرستان، بلافاصله نیروهای هلال احمر در کنار آتش‌نشانی وارد عمل می‌شوند. ابتدا یک تیم و سپس دو تیم دیگر اضافه شده و مجموعاً سه تیم به جست‌وجو می‌پردازند که بعد از چند ساعت جست‌وجو توسط اعضای محترم ستاد بحران شهرستان دماوند این خودرو و فرد متوفی پیدا و با کمک عزیزان رهاسازی انجام می‌شود. همچنین پیکر وی توسط عوامل مربوطه به نیروی انتظامی تحویل داده شده است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران خاطرنشان کرد: رودهن آنچنان دچار بحران سیلاب شدید نبوده اما واقعاً شرایط در امام‌زاداه داود تهران متفاوت است و این شرایط به دغدغه اصلی عوامل امداد و نجات تبدیل شده است و همچنان عوامل زیادی از همه دستگاه‌ها در امام‌زاده داود مستقر هستند، زیرا حجم زیادی از سیلاب و گل و لای منطقه امام‌زاده داود را در بر گرفته و تعداد مفقودی‌ها هم قابل توجه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد

محمدعلی کاوسی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ساعت ۱۲/۳۰ ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ گزارش مفقودی پیرمرد ۷۵ ساله دارای آلزایمر در تالاب کجی این شهرستان نهبندان دریافت شد.

وی بیان داشت: نجاتگران هلال‌احمر شهرستان نهبندان، بلافاصله پس از دریافت گزارش به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی تالاب و دشواری عملیات جست‌وجو، سه تیم امداد ونجات از شهرستان نهبندان و یک تیم از ستاد استان به دنبال فرد مفقودی در محل تالاب حاضر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: پس از تلاش حدود ۵ ساعت، جسد پیرمرد مفقودی در آب‌های تالاب کشف شد.

به گفته وی عملیات بیرون کشیدن جسد توسط امدادگران حاضر در صحنه هنوز ادامه دارد.

کد خبر 6094496

دیگر خبرها

  • یسنا زنده پیدا شد
  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت