Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر علی‌اکبر موسوی موحدی، استاد ممتاز دانشگاه تهران و رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران اظهارداشت: تشکیل این باشگاه موجب ارتقای جایگاه علمی دانشگاه می‌شود.

وی بر بهره‌گیری از دیپلماسی علمی برای ارتقای جایگاه دانشگاه تهران در سطح بین‌المللی تاکید کرد و گفت: لازم است فعالیت‌های علمی انجام‌شده را به نحوی منعکس کنیم تا دنیا از فعالیت‌هایمان آگاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد ممتاز دانشگاه تهران بر تعریف سرفصل دروس به زبان انگلیسی تاکیدکرد و افزود: سرفصل دروس بسیار خوبی در دانشگاه تهران داریم که شایسته است سرفصل‌ها و عنوان‌ها به زبان انگلیسی باشد تا بتوانیم توانمندی علمی خود را در سطح بین‌المللی نیز معرفی کنیم.

وی معرفی استادان دانشگاه تهران برای دریافت جوایز علمی و عضویت در آکادمی‌های علمی و معتبر کشورها را برای ارتقای رتبه بین‌المللی دانشگاه مهم ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه شایسته است در این زمینه سرمایه‌گذاری کند تا بتوانیم زمینه عضویت و حضور استادان دانشگاه تهران در آکادمی‌ها و محافل علمی را فراهم کنیم و تشویق کنیم که استادان در این آکادمی‌ها عضو شوند.

رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران در بخش دیگری از سخنان خود پیشنهاد داد تا باشگاه طلایه‌داران علم دانشگاه تهران بتواند به عنوان هسته مرکزی جهت نقش‌آفرینی دانشگاه تهران به عنوان یک مرجع رتبه‌بندی در کشور و منطقه عمل کند.

برچسب‌ها خاورمیانه مرجعیت علمی دانشگاه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خاورمیانه مرجعیت علمی دانشگاه تهران خاورمیانه مرجعیت علمی دانشگاه تهران دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر