Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:20:22 GMT

اهتزاز پرچم اهدایی حرم امام حسین(ع) در دانشگاه آزاد اصفهان

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۷۶۲۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 19 MB

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: آئین رونمایی از پرچم متبرک حرم امام حسین (ع) اهدایی، توسط تولیت حرم امام حسین (ع) به دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان ظهر امروز با حضور پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای هیئت رئیسه و همچنین با حضور دانشجویان غیرایرانی در میدان اصلی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد و سخنرانی حجت‌الاسلام عارضی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی وبا حضور کارکنان و دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی آغاز شد.
مسؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان در مراسم برافراشته شدن پرچم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان چنین بیان کردند؛
توجه به شعائر حسینی و پرچم سیدالشهداء نمادی است که ما را به سمت پیام اصلی منتقل می‌کند و مسیر را برای ما هموار و روشن می‌کند در فرازی از زیارت عاشورا می‌خوانیم: «اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی عِنْدَکَ وَجِیها بِالْحُسَینِ علیه السلام فِی الدُّنْیا وَ الْآخِرَةِ» ما با امام حسین علیه السلام کسب آبرو می‌کنیم. اگر خیر در دنیا و آخرت اگر رهایی از جهالت می‌خواهیم اگر نجات از سرگردانی می‌خواهیم باید جهت ما به سمت مکتب امام حسین علیه السلام باشد و این پرچم جهت را برای ما روشن می‌کند و نشان می‌دهد

پس از مراسم سخنرانی و غبارروبی قبور مقدس شهدای گمنام، پرچم متبرک به سمت میدان اصلی دانشگاه به همراه نواختن مارش توسط گروه نوازندگان ارتش جمهوری اسلامی بر دستان حاضرین در مراسم، انتقال یافت.

مدیرکل بین الملل واحد اصفهان حضور پرچم متبرک سیدالشهدا (ع) را مایه عزت و برکت در این واحد دانشگاهی دانست. و انجام این دسته از فعالیت‌ها را مقدمه‌ای جهت برپایی فعالیت‌های فرهنگی با سویه مشترک در بین دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی ارزیابی کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که برافراشتن پرچم سید الشهدا در ماه محرم در هر سال جزئی از سنت‌های ماندگار دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

کد خبر 5549782

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ماه محرم محرم 1401 دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان بوشهر سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه مدیریت بحران محرم 1401 آمار کرونا ماه محرم وقوع سیلاب اردبیل بارش باران همدان شیوع کرونا سیل کرمان دانشگاه آزاد اسلامی علیه السلام امام حسین حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی موسوم به افق تحول دانشگاه فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار می‌شود.

گروه کشوری معماری و شهرسازی تحت عنوان سومین نشست دانشکدگان هنر و رسانه‌ای همایش را برگزار می‌کند.

گفته می‌شود محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این همایش حضور خواهد داشت.

این همایش با حضور اساتید دانشگاه، اعضای هیأت علمی و علاقمندان فردا ساعت ۸ صبح در سالن همایش‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار خواهد شد.

معاونان دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

در این همایش اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی به بیان مطالب خواهند پرداخت.

کد خبر 6097444

دیگر خبرها

  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا