Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@18:44:05 GMT

نخستین فیلم از داخل روضه منوره امامزاده داوود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۷۷۸۰

نخستین فیلم از داخل روضه منوره امامزاده داوود

‍‍‍‍‍‍

سیل شب گذشته در منطقه کن و امامزاده داوود(ع) تاکنون 6 کشته و 14 مفقود در پی داشته است؛ به گفته مسئولان بارندگی عصر امروز پنجشنبه نسبت به بارش شب گذشته شدیدتر است و به همین دلیل از ساکنان این محدوده خواسته شده فوراً منازل خود را ترک کنند.

خبرنگار اعزامی تسنیم به محل وقوع سیل در امامزاده داوود، فیلمی از وضعیت داخلی روضه منوره امامزاده ارسال کرده است:

۱۴ نفر مفقودی سیل امامزاده داوود

استاندار تهران: تعداد مفقودی‌های سیل امامزاده داوود به ۱۴ نفر رسید، بارندگی‌ها در نوار شمالی تهران ادامه دارد و شهروندان باید از کنار مسیل‌ها فاصله بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: سیل در امامزاده داوود امامزاده داوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان گفت: در طراحی انجام شده کاربری‌های مختلف ازجمله کاربری خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی، پارکینگ، راه‌های دسترسی، فضای سبز در تپه روضه الشهید منظریه پیش‌بینی شده است.
وی افزود: جانمایی‌های و یادمان این تپه به تصویب هیئت امنای شهر شهرکرد رسید و سپس برای تصویب به هیئت شهرستان ارجاع می‌شود.
شهردار شهرکرد بیان کرد: تلاش شده تا طراحی این تپه برگرفته از معماری‌های ایرانی اسلامی باشد تا بتوان این تپه را به یک مرکز فرهنگی ـ مذهبی تبدیل کنیم.
واحدیان گفت: پس از دریافت مصوبات کامل تلاش می‌شود در اسرع وقت عملیات اجرایی توسط شهرداری آغاز شود، اما تسریع در روند انجام عملیات اجرایی همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان را نیز می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران!
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • برآورد سطح زیرکشت برنج با داده‌های فضایی برای نخستین بار
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور