Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سلاجقه روز پنج‌شنبه در شورای اداری شهرستان بهار با تاکید بر ضرورت افزایش و ارتقای شاخص های زیست محیطی، افزود: صندوق محیط زیست همواره برای کمک به واحدهای صنعتی دارای آلودگی ها برای رفع مشکل کمک می کند تا نواقص مرتبط با آلایندگی خود را رفع کنند.

وی اظهار داشت: سفرهای استاین رییس جمهور در واقع شتاب بخش روند اجرای طرح های نیمه تمام است و برهمین اساس هیچ طرح جدیدی در سفرها آغاز نمی شود بلکه محور اصلی تکمیل پروژه های تعطیل و نیمه تمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سلاجقه، مسایل و مشکلات مرده کاملا مشهود و قابل درک است ولی با این وجود و کوچکتر شدن سفره ها، مردم همچنان استوار پای نظام ایستاده اند اما همگان بدانند که دولت با تمام توان و شبانه روز در حال خدمت برای رفع مشکلات و بهبود شرایط مردم است.

معاون رییس جمهور گفت: در همین مدت، مرحله اول این گردنه سخت موضوع مشکلات اقتصادی ناشی از سیاست های گذشته است که در آینده شرایط بسیار بهتری و روزگاری خوشی در انتظار کشور است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان نیز دراین جلسه گفت: توسعه صنعتی شهرستان بهار آغاز شده و تداوم این روند مستلزم دانش بینان شدن و به روز کردن عملکردها است.

سیده مریم محمدی افزود: توسعه پایدار باید همراه با حفظ منابع طبیعی و محیط زیست باشد که دراین زمینه نقش شرکت های دانش بنیان بسیار مهم اثربخش است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست به عنوان نماینده رییس جمهور در سفر استانی دولت به همدان، به شهرستان بهار رفته است.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

برچسب‌ها شهر همدان علی سلاجقه سفر استانی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری شهرستان بهار پروندهٔ خبری دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان علی سلاجقه سفر استانی شهر همدان علی سلاجقه سفر استانی شهرستان بهار شهرستان بهار رییس جمهور سفر استانی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان