Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنااز پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری روز پنجشنبه در گفتگویی با اشاره آغاز بارندگی شدید در برخی مناطق تا ساعاتی دیگر اظهار داشت: امشب هم مجددا بارندگی‌های شدیدی خواهیم داشت و این بارندگی‌ها الان از فیروزکوه شروع شده است و در سایر شهرستان‌ها از چند ساعت دیگر آغاز می‌شود. 

به وی افرود: براساس هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید در شب گذشته، همه شهرستان‌ها در حالت آماده باش قرار داشتند، اما برخی مناطق مانند منطقه امامزاده داوود و کن، نسبت به این هشدارها بی تفاوت عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار تهران عنوان کرد: درپی جاری شدن سیلاب در امامزاده داوود، تاکنون ۵ نفر جانباخته و ۹ نفر هم مصدوم داشتیم که حال مصدومان مساعد است. 

استاندار تهران گفت: در این حادثه ۱۲ نفر مفقودی داشتیم که ۳ نفر در بین فوت شدگان شناسایی شدند و هم اکنون آمار افراد مفقود شده، ۹ نفر است، اما پیش بینی می‌شود که تعداد مفقودان احتمالی حادثه افزایش پیدا کند. 

وی با بیان اینکه انباشت گل و لای عملیات جستجو را با مشکل روبه رو کرده، گفت: تیم‌های تخصصی جمعیت هلال احمر، عملیات جستجو و نجات را در بستر رودخانه از بالادست و پایین دست و همچنین در مناطقی که رستوران‌ها یا صحن امامزاده داوود بوده است، ادامه می‌دهند تا بتوانیم درباره آمار دقیق حادثه دیدگان تعیین تکلیف کنیم. 

منصوری ادامه داد: همه دستگاه‌ها و مسئولان شهری، انتظامی، امنیتی و عوامل هلال احمر و اورژانس در محل حادثه مستقر بوده و مشغول خدمت‌رسانی به متاثرین و جست‌وجوی مفقودان هستند. 

استاندار تهران با بیان اینکه دیشب ۵ شهرستان درگیر سیل بودند، عنوان کرد: در دماوند شدت سیل در مناطق روستایی خیلی زیاد بوده است؛ برخی جاده‌ها تخریب شدند، دام و خودروهای مردم آسیب دیدند و تا الان یک نفر فوتی گزارش شده است. 

وی افزود: امشب هم در این ۵ شهرستان مجددا بارندگی شدید خواهیم داشت و این بارندگی الان از فیروزکوه شروع شده است و در سایر شهرستان‌ها از چند ساعت دیگر آغاز می‌شود. 

منصوری گفت: از رسانه ملی خواهشمندیم که هشدارهای لازم درباره بارندگی‌های امشب را به مردم بدهند تا مسیل‌هایی که ممکن است محل بروز حادثه شود، تخلیه شود. 

استاندار تهران با بیان اینکه برای چند مسیر احتمالی خطرناک، حالت آماده باش به عوامل امدادی داده ایم، افزود: مناطقی که احتمال خطر وجود داشته است، تخلیه شدند و تمام دستگاه‌های امداد و نجات هم در مناطقی که ممکن است با آسیب مواجه شوند، مستقر هستند. 

برچسب‌ها شهرستان ری امامزاده داوود دماوند گزارش ملی سیلاب ها محسن منصوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری امامزاده داوود دماوند شهرستان ری امامزاده داوود دماوند گزارش ملی سیلاب ها محسن منصوری امامزاده داوود استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم

در پی انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز ۴ نفر مصدوم شدند و به تعدادی خودرو خسارت وارد شد. موسی علیپور، شهردار منطقه ۲ تبریز یکشنبه شب با حضور در محل حادثه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ساعت ۱۸:۳۰ در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب و تماس آنها با آتش، انفجاری رخ داد. وی افزود: در این حادثه چهار نفر مصدوم شده و به تعدادی از خودوهای پارک شده در حوالی محل حادثه، خسارت وارد شد. وی اظهار کرد: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد./چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود