Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وقوع سیل در امام زاده داوود (ع) اظهار داشت: در اولین ساعات از وقوع سیل در منطقه امام زاده داوود ستاد مدیریت بحران با حضور وزیر کشور و استاندار تهران جلسه داد.

یزدی مهر با بیان اینکه طبق پیش بینی‌های هواشناسی بارش‌ها از بامداد امروز پنجشنبه آغاز شده بود گفت: طبق هشدارها و اخطاریه‌های اعلام شده به دستگاه‌های مربوطه امدادی و ستادهای بحران شهرستان‌های استان تهران همگی به حالت آماده باش کامل در آمده بودند و با وقوع این حادثه در صحنه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه از شهروندان و همه مردم می‌خواهیم از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های دماوند، شمیرانات و پردیس اجتناب کنند افزود: رستوران‌ها و اماکن گردشگری نیز از پذیرش گردشگران خودداری کنند.

وی در ادامه عنوان داشت: تصمیمات لازم جهت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث ناشی از سیل در منطقه امام زاده داوود اتخاذ شده است.

کد خبر 5549695

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری تهران مدیریت بحران بوشهر سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه مدیریت بحران محرم 1401 ماه محرم وقوع سیلاب آمار کرونا بارش باران اردبیل همدان سی امین سفر استانی دولت سیل کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حسین ظفری در گفتگو با برنامه «پیگیری» گفت: سازمان هواشناسی برای استان‌های غربی و جنوب غربی کشور از امروز تا روز جمعه هشدار سطح نارنجی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب را صادر کرده است.

­این مقام مسئول با بیان اینکه بارش‌ها از امروز در استان‌های غربی و جنوب غربی آغاز شده است، افزود: بارش‌ها فردا در ۴ استان (بخش جنوب شرقی استان خوزستان، بخش شرقی و شمالی استان بوشهر و استان‌های کهگیلویه بویراحمد و چهارمحال و بختیاری) متمرکز می‌شود و روز پربارشی را در این استان‌ها خواهیم داشت و بارش در بقیه استان‌ها معمولی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­معاون سازمان مدیریت بحران گفت: باتوجه به اینکه به احتمال زیاد عشایر به وسایل ارتباط جمعی دسترسی نداشته باشند، افرادی را به مناطق زندگی عشایر فرستادیم تا هشدار‌های لازم را به آنها بدهند.

­ظفری با اشاره به اینکه احتمال رعدوبرق و بارش تگرگ در مناطق مرتفع وجود دارد، افزود: به عشایر و روستاییان هشدار دادیم که مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا به محصولات کشاورزی آسیبی وارد نشود.

­این مقام مسئول گفت: اگر بارش‌ها به قدری زیاد باشد که نیاز به مسدود کردن مسیر‌ها و هدایت اجباری رانندگان باشد، از مردم می‌خواهیم تا با عوامل پلیس راه و راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • هشدار مهم؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول