Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در اثر تشدید سامانه بارشی فصلی یا مانسونی شاهد وقوع ناپایداری‌هایی در سطح استان خواهیم بود که شدت این ناپایداری‌ها از اوایل وقت روز جمعه تا اوایل وقت روز شنبه خواهد بود و جاری شدن رواناب و آب‌گرفتگی گسترده، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی و دائمی بخشی از مخاطرات این ناپایداری‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران چراغپور در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در اثر تشدید سامانه بارشی فصلی یا مانسونی شاهد وقوع ناپایداری‌هایی در سطح استان خواهیم بود که شدت این ناپایداری‌ها از اوایل وقت روز جمعه تا اوایل وقت روز شنبه خواهد بود همچنین وقوع رگبار، رعد و برق، وزش باد لحظه‌ای و رخداد تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: پیش‌بینی می‌شود این ناپایداری‌ها اکثر مناطق استان مانند کوهرنگ، اردل، لردگان، فارسان، بروجن، خان‌میرزا، کیار، سامان، بن و شهرکرد را تحت تاثیر خود قرار دهد.

وی ادامه داد: تاکنون و براساس گزارش‌ها در بروجن ۱.۶ میلی‌متر، بلداجی ۴.۴ میلی‌متر و شلمزار نیز ۵ میلی‌متر بارش ثبت شده است.

چراغپور عنوان کرد: جاری شدن رواناب و آب‌گرفتگی گسترده، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی و دائمی، احتمال تخریب پل‌ها، آبگرفتگی منازل در مناطق مستعد، مسدود شدن جاده‌ها، خسارت در اثر صاعقه و خسارات کشاورزی از جمله مخاطرات این سامانه و ناپایداری‌ها است که وقوع آن‌ها دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به مخاطرات پیش‌بینی شده به شهروندان توصیه می‌شود از توقف، اسکان و پارک خودروها در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند همچنین عدم چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه‌ رودخانه‌ها، عدم صعود به ارتفاعات و توقف فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در رانندگی و تنظیم آب ورودی استخرهای پرورش ماهی از دیگر اقدامات پیشگیرانه است که توصیه می‌شود مورد توجه جدی قرار بگیرند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری سیلاب بارش شدید باران چهارمحال و بختیاری ناپایداری ها اوایل وقت روز رودخانه ها پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تا ساعتی دیگر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری