Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اشکان اشتیاق با حضور در برنامه تلویزیونی «شب فیروزه‌ای» که شب گذشته (چهارشنبه ۵ مرداد) از شبکه ۵ سیما پخش می‌شد، درباره فعالیت این روزهای خود گفت: این روزها استراحت می‌کنم و مشغول صحبت با پیشنهاداتی هستم که بهم می‌شود، تا ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی درباره اینکه چرا برخی از کارهای نمایشی دیده می‌شود و برخی دیگر خیر، گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ ‌می‌دهد، اما برای من هم رخ داده است؛ برخی از کارها بوده که احساس می‌کردم خیلی خوب از آب درمی‌آید اما مخاطبان از آن استقبالی نکردند؛ در نقطه مقابل کارهایی هم بوده است که احساس می‌کردم خیلی خوب نشود اما درخشان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتیاق با اشاره به اینکه از بچگی وارد عرصه بازیگری شده است، گفت: از ۱۰ سالگی نقش پسر خانواده را بازی می‌کردم و الان هم ۳۸ سالم است باز هم نقش پسر خانواده را بازی می‌کنم! البته جالب است که در این سال‌ها و در سریال‌ها خیلی هم نقش فرد متاهل را بازی نکردم و همیشه پسر خانواده بودم. فکر می‌کنم اولین بار در سریال «سه دونگ سه دونگ» به کارگردانی شاهد احمدلو بود که خواستگاری رفتم.

او در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه قصد کارگردانی دارد یا خیر، گفت: دوست دارم کارگردان باشم، اما ممکن نیست. کارگردانی نسبت به بازیگر مسئولیت بیشتری دارد و به نظرم کمی سخت است. البته یکی از مشکلاتی که با کارگردان‌ها دارم این است که همیشه می‌گویند این کار را بکن و این‌گونه بازی کن. دوست دارم اجازه بدهند بازی دلخواهم را ارائه دهم.

اشتیاق درباره تجربه کار کردن با رضا عطاران گفت: در سریال «دنیای شیرین» او نقش دایی مرا بازی می‌کرد و در «سیب خنده» نیز در کنار ایشان بودم. دنیای شیرین اولین کاری بود که نقش اصلی بازی می‌کردم و سیب خنده دومین کاری بود که نقش اصلی داشتم. به نظرم این ۲ سریال خیلی دیده شد و طرفداران زیادی داشت. هم‌چنین در سریال «زیر آسمان شهر» خیلی دیده شدم. آن زمان ۱۶ ساله بودم. بعد از آن دوران بلوغم بود و چند مدتی کار نکردم. در گذشته کارها بیشتر دیده می‌شد؛ شاید به این دلیل است که آن زمان مردم بیشتر تلویزیون نگاه می‌کردند.

بازیگر سریال «سه در چهار» درباره اینکه آیا نقش جدی بازی می‌کند یا خیر، گفت: بیشتر کار طنز کردم اما پیشنهاداتی برای بازی در سریال‌های جدی هم داشتم.

وی هم‌چنین در پاسخ به پرسش مجری «شب فیروزه‌ای» درباره اینکه به اجرای تلویزیونی فکر می‌کند، گفت: فکر نکردم و فکر هم نمی‌کنم، چرا که به نظرم اجرای تلویزیونی سخت است.

برنامه «شب فیروزه‌ای» شب گذشته از شهرستان فیروزکوه روی آنتن رفت و مهمانان دیگری نظیر میلاد کیانی خواننده، بهنام برار استندآپ کمدین و سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده مجلس داشت.

برنامه تلویزیونی «شب فیروزه‌ای» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که از شنبه تا چهارشنبه به تهیه‌کنندگی غلامرضا حیدری و با اجرای ابوالفضل آقاخانی از ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

کد خبر 5549762 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: اشکان اشتیاق شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی حبیب الله صادقی تئاتر ایران موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها کنسرت موسیقی هنرمندان تئاتر خانه سینما شبکه پنج سیما تئاتر شهر فیلم کوتاه ماه محرم فیلم هناس عکاسی جشنواره فیلم ونیز شب فیروزه ای پسر خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز بازی 1-0 برده مقابل ‏برنلی را با اشتباهات فردی با تساوی 1-1 عوض کرد تا امیدهایش به ‏کسب سهمیه چمپیونزلیگ عملا به پایان برسد.‏

سرمربی یونایتد در پایان بازی ادعایی عجیب مطرح کرد و گفت ‏تیمش جذاب‌ترین تیم حال حاضر لیگ برتر است و خوب فوتبال ‏می‌کند و فقط نمی‌تواند از آنها استفاده کند. او که در پایان بازی ‏توسط هواداران هو شده بود به آنها هم تاخت و گفت هوادار نباید ‏درباره تیم تصمیم بگیرد و مسئولیت فقط به عهده سرمربی است. ‏

سوت زدن هواداران بعد از تعویض و بیرون کشیدن ماینو؟
آنها هوادار هستند ولی من باید تیم را مدیریت کنم. وقتی می‌بینم ‏بازی به چیزی نیاز دارد و متوجه می‌شوم که باید تازگی به تیم تزریق ‏کنم این کار را می‌کنم و خواهم کرد. این تصمیم تاکتیکی هم بود. از ‏نظر تاکتیکی عاقلانه این بود که مک‌تامینی را به زمین بفرستم که ‏می‌تواند توپ را نگه دارد و در بازی‌های گره‌خورده خلاق است. ‏

علت از دست دادن این همه فرصت توسط یونایتد؟
هر تیمی فرصت از دست می‌دهد. ولی ما وقتی فرصت از دست ‏می‌دهیم انگار اتفاق عجیبی افتاده. فقط از این حرف می‌زنند ‏درحالیکه ما خیلی فرصت هم ساختیم. در حال حاضر ما یکی از ‏دینامیک‌ترین و جذاب‌ترین تیمهای لیگ هستیم. خوب بازی می‌کنیم ‏و فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم. ‏

صعود به لیگ اروپا محتمل‌ترین گزینه است؟
واقعیت‌ها این را می‌گوید. وقتی اینقدر فاصله داریم خیلی سخت ‏است که چهارم بشویم. باید این بازی را می‌بردیم. در چند هفته اخیر ‏خودمان را در موقعیت برد قرار دادیم ولی بعد خراب کردیم و خودمان ‏از دستش دادیم. حالا فاصله آنقدر زیاد شده که در این بخش از ‏فصل نمی‌شود جبران کرد. ‏

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • (ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم